אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עובדי פלאפון מחריפים את העיצומים: לא ישחררו מכשירים שתוקנו צילום: יח"צ

עובדי פלאפון מחריפים את העיצומים: לא ישחררו מכשירים שתוקנו

בוועד אומרים כי במרכז הלוגיסטי באירפורסט סיטי מתקנים מידי יום כ-600 מכשירים ובשל העיצומים הם לא יוחזרו לבעליהם עד הודעה חדשה. העובדים מוחים על כך שעדיין לא נחתם הסכם קיבוצי

27.02.2017, 15:48 | אלירן מלכי

הנהלת פלאפון ועד עובדי החברה ממשיכים להתגושש ביניהם בעקבות סירובה של ההנהלה להגיע להסכמות על ההסכם הקיבוצי לעובדים. היום (ב') הודיע ועד העובדים כי הוא מחריף את המאבק וכל המכשירים של החברה הנשלחים למרכז הלוגיסטי לתיקון לא ישוחררו עד הודעה חדשה.

קראו עוד בכלכליסט

בוועד אומרים כי במרכז הלוגיסטי באירפורסט סיטי, מתקנים מדי יום כ-600 מכשירים עם בעיות חומרה ותוכנה. העיצומים החדשים יגרמו לנזק הולך וגדל מדי יום לחברה שככל שהזמן יחלוף, יצטברו במרכז הלוגיסטי עשרות אלפי מכשירים שלא ישובו חזרה לבעליהם.

עובדי פלאפון מפגינים מול ההנהלה בשבוע שעבר, צילום: יח"צ עובדי פלאפון מפגינים מול ההנהלה בשבוע שעבר | צילום: יח"צ עובדי פלאפון מפגינים מול ההנהלה בשבוע שעבר, צילום: יח"צ

בשבוע שעבר התפוצצו המגעים בין ההנהלה לועד העובדים על רקע הדיונים בחידוש ההסכם הקיבוצי של עובדי החברה. כחלק מהמאבק, אתר האינטרנט של החברה הושבת והנהלת החברה העלתה הודעה לאתר שבו נכתב: "כתוצאה מעיצומים ישנם שיבושים בהצטרפות לשירותי החברה וכן בביצוע פעולות דיגיטליות באתר החברה. אנו מתנצלים על חוסר הנעימות. הנהלת החברה עושה כל מאמץ על מנת להביא לסיום העיצומים בהקדם".

אתמול הודיעה ההנהלה לכמה מאות מעובדי החברה כי הם לא ישוחררו לרגל יום המשפחה כחצי שעה לפני הפעילות המתוכננת שלהם מראש עם הילדים. בוועד ראו

במעשה בחומרה רבה את המהלך של ההנהלה ואמרו שהם ומוכנים לעלות לשלב הבא במאבק.

ברק לוי, יו"ר ועד עובדי פלאפון: "הקפיטליזם החזירי חזר לחברת פלאפון. מי שלוקח דיבידנדים ב-92 מיליון שקל ומסרב במקביל לחתום על הסכם קיבוצי חדש אשר ישפר את תנאי ההעסקה של העובדים לא למד כלום ממאבק ההתאגדות שלנו בקיץ 2012. אנחנו מוכנים למאבק ארוך וקשה וחבל שהמנכ״ל הנוכחי מסרב ללמוד מהטעויות של המנכ״ל הקודם גיל שרון. תמו הימים שהחלטות כה קריטיות לעתיד העובדים בחברה יעברו מעל ראשיהם".

 

פלאפון מסרה בתגובה: "החברה מתנצלת בפני לקוחותיה על אי הנעימות, ועושה כל שביכולתה על מנת למזער את הפגיעה בהם. הנהלת החברה ממשיכה כל העת לחתור להידברות ולפתרון הסכסוך לקראת הסכם חדש, וקוראת לוועד העובדים לגלות אחריות כלפי לקוחות החברה".

תגיות