ביג שון: ישבנים אאוט, משפחה אין
אחרי שפרץ עם שיר הלל לעכוזים, ביג שון מעוניין להוכיח שלא במקרה הוא הגיע לטופ של עולם ההיפ הופ. באלבומו הרביעי הוא מציג שירים בוגרים ועמוקים יותר
מנסה להיות כמו קניה ווסט
בשיר הפותח את האלבום, "Light", הוא מארח את זמר האר אנד בי Jeremih, מסמפל את אלישיה קיז ומצהיר על כוונתו באלבום. אם היו אומרים לכם לפני כמה שנים ששון יוציא שיר רוחני על האור הפנימי, סביר שהייתם נקרעים מצחוק. אחרי הכל מדובר במי שפרץ ב־2011 עם הלהיט "Dance (A$$)" — שיר הלל לעכוזים ולדולרים עם סמפול של "U Can't Touch This" של אם.סי האמר והופעת אורח של ניקי "גם לי יש ישבן ענק" מינאז'.
כבן טיפוחיו של קניה, שסידר לו עבודה עם כל המי ומי — מדרייק ועד קנדריק לאמאר — שון הוזנק היישר לטופ של עולם ההיפ הופ. עכשיו הוא רוצה להוכיח שהוא שווה את זה, והוא יודע שישבנים זה לא מספיק.
כפי שהוא מציין באחד משיריו החדשים Sacrifices"", עבר זמן מאז אלבומו הראשון. באלבום החדש הוא רוצה להציג את עצמו כאמן בוגר, אינטרוספקטיבי ועמוק — כמו קניה. חלק גדול מהאלבום עוסק בהתבגרות ובהפקת לקחים, ואחת המסקנות שאליהן הוא מגיע היא חשיבותה של המשפחה. "Inspire Me" הוא שיר אהבה לאמא שלו, והאלבום גם נגמר בשיחת נפש מרגשת בינו לבין אמו.
אלבום גדוש בהופעות אורח
כצפוי, האלבום מכיל לא מעט הופעות אורח מלבד Jeremih, והוא כולל דואט סקסי עם זמרת האר אנד בי ג'נה אייקו, שעל פי השמועות היא וביג שון, הידוע בתור האקס של אריאנה גרנדה, עכשיו ביחד. מעבר לפן הרכילותי, שיתוף הפעולה הכי חשוב באלבום הוא בשיר "No Favors", שבו מתארח אמינם, שאת מקומו שון מקווה לרשת כדי להיחשב ל"ראפר הכי גדול מדטרויט מאז אמינם".
שיאי האלבום הם בשני הסינגלים האווירתיים והממסטלים "Bounce Back" ו"Moves". שון מראפרפ בהם במהירות מרשימה — א־לה אמינם כמובן — מעל לשטיחי סאונד אלקטרוניים, והניגוד לא פחות מממכר. שני הסינגלים מעולים, והאלבום בכללותו לא רע, אבל לא בטוח שזה מספיק להרים את ביג שון כרגע לגבהים שלהם הוא מייחל.
שורה תחתונה >> לא רע, אבל עדיין לא אמינם
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה