אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לקנות עם העיניים: תוסף חדש עשוי לשנות את הרגלי הקנייה ברשת צילום: Pinterest

לקנות עם העיניים: תוסף חדש עשוי לשנות את הרגלי הקנייה ברשת

פינטרסט הופכת את פ'יצר חיפוש התמונות שלה לתוסף לדפדפן שמסייע באיתור מוצרים דומים ברחבי הרשת בעזרת יכולת זיהוי תמונה וחיפוש תגיות רלבנטיות

08.03.2017, 11:38 | נמרוד צוק
פיצ'ר חדש בפינטרסט מסייע בקניות ברשת: תוסף הדפדפן (כרגע כרום בלבד) של הרשת החברתית, מאפשר להקליק על תמונות בכל אתר ולקבל דף המציג פוסטים דומים ממקורות אחרים ותגיות רלבנטיות.

קראו עוד בכלכליסט

כך, לדוגמה, מי שמחפש חולצה באמזון או תיק באסוס יוכל להקליק על הכפתור דמוי זכוכית המגדלת, שיופיע כאשר סמן העכבר ירחף מעל תמונת המוצר, ולקבל מסך של פריטים דומים שאנשים ובתי עסק נעצו בדפי הפינטרסט שלהם. בנוסף לפריטים יוצגו למשתמש רשימה של תגיות ("תיק", "לואי ויטון", "אביזרים" וכדומה) כאשר לחיצה על כל תגית תציג מסך של פוסטים המתאימים לתגית.

ניתן לאתר פריט בודד מתוך תמונה, צילום: Pinterest ניתן לאתר פריט בודד מתוך תמונה | צילום: Pinterest ניתן לאתר פריט בודד מתוך תמונה, צילום: Pinterest

הפיצ'ר מיועד בעיקר לחיפוש פריטים, אבל משתמש באלגוריתם זיהוי תמונה כללי שמאפשר למצוא תמונות דומות בכל תחום. הוא שולב ככלי פנימי בפינטרסט עוד בסוף 2015, שמופיע בפינה הימנית העליונה של כל פוסט במצב הצפייה המלא שלו. החידוש בפיצ'ר החדש הוא האפשרות להגיע לתוצאות מכל תמונה בכל אתר שהוא, ולא רק מתוך פינטרסט עצמה.

בדומה לפי'צר המוכר, גם בגרסה החדשה שלו ניתן לבחור חלק מסוים מהתמונה כדי למקד את החיפוש על פריט ספציפי המופיע בצילום. בשלב זה היכולת שלו לסייע ברכישות מקוונות מוגבלת, מאחר והוא לא מציע במסך התוצאות את מחירי הפריטים (במקרה של פוסטים המגיעים מאתרים מסחריים), דבר שהיה יכול להפוך אותו לכלי מצוין לרכישה השוואתית, אבל החברה עשויה להוסיף יכולת כזו בעתיד.

תגיות