אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ווטסאפ עושה אחורה פנה ומחזירה את הודעת הסטטוס הטקסטואלית צילום: בלומברג

ווטסאפ עושה אחורה פנה ומחזירה את הודעת הסטטוס הטקסטואלית

אחרי שניסתה לחקות את סנאפצ'אט ללא הצלחה גדולה במיוחד, החזירה ווטסאפ אחרי חודש את האפשרות להגדיר סטטוס קבוע כפי שהיה עד כה

16.03.2017, 17:24 | נמרוד צוק
אחרי שהחליפה בחודש שעבר את הודעת הסטטוס הטקסטואלית בתמונה או סרטון שמזכירים את פיצ'ר "סיפורים" של סנאפצ'ט, ווטסאפ לוקחת צעד אחורה ומחזירה את אופציית הטקסט בדלת האחורית. בגרסת בטא חדשה לאנדרואיד נוסף פיצ'ר חדש, במקביל לסטטוס הוויזואלי, שמאפשר להציג הודעת טקסט קצרה קבועה תחת הכותרת "אודות" אותה ניתן לשנות דרך מסך פרופיל המשתמש.

קראו עוד בכלכליסט

בעבר יכלו משתמשי אפליקציית הצ'ט לבחור מבין אופציות כמו "זמין", "עסוק" או "בעבודה", או טקסט מותאם אישית. כאשר כל משתמש יכול היה לצפות בעדכוני החברים שלו באחד משלושת המסכים המרכזיים של האפליקציה. מאז אמצע פברואר שונה הפיצ'ר כך שהאופציה הכתובה נעלמה כליל, ובמקומה ניתן עתה לצלם תמונה או סרטון. בניגוד לפיצ'רים אחרים שפייסבוק העתיקה מווטסטפ לשירותיה השונים בחודשים האחרונים (סיפורים באינטסגרם ופייסבוק, מצלמה עם שרבוטים במסנג'ר), נראה כי הנסיון הספציפי הזה לא ממש תפס.

ווטסאפ סטטוס לא ממש תפס, צילום: whatsapp ווטסאפ סטטוס לא ממש תפס | צילום: whatsapp ווטסאפ סטטוס לא ממש תפס, צילום: whatsapp

"שמענו מהמשתמשים שלנו כי אנשים מתגעגעים לאפשרות להציג מסר טקסטואלי קבוע לחברים שלהם, ולכן שילבנו את האפשרות הזו באיזור האודות, כך שהמסר החדש יוצג בכל מקום לצד שם המשתמש. במקביל אנחנו ממשיכים לפתח את פיצ'ר הסטטוס החדש, במטרה להעניק לאנשים דרכים כיפיות לשתף תמונות סרטונים ואנימציות גיף", מסרה החברה בתגובה לאחד הדיווחים בנושא.

פייסבוק מצויה לאחרונה תחת לא מעט ביקורת על ההעתקה הסיטונאית של פיצ'רים מסנאפצ'ט. אסטרטגיה שנתפסת על רקע ההנפקה של אפליקציית הסקסטינג-לשעבר בעיני מבקרים מסוימים, כנסיון מכוון להשמיד את המתחרה הצעירה העולה. או אולי אפילו להעניש את המייסד אוון שפיגל על סירובו למכור את החברה שלו למארק צוקברג תמורת 3 מיליארד דולר לפני כמה שנים. מצד שני, נראה כי בחלק מהמקרים הקהל מצביע ברגליים לטובת החיקוי, לדוגמה במקרה של "אינסטגרם סטוריז" שהגיעו תוך כמה שבועות ליותר מ-100 מיליון משתמשים.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות