אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מנצ'סטר סיטי היא הקבוצה הראשונה עם חסות שרוול בפרמיירליג צילום: רויטרס

מנצ'סטר סיטי היא הקבוצה הראשונה עם חסות שרוול בפרמיירליג

ההסכם עם יצרנית הצמיגים הקוריאנית "נקסן טייר" ייכנס לתוקף בעונה הבאה. "נקסן הוא מותג מלהיב וצומח", נמסר מסיטי

19.03.2017, 18:12 | שירות כלכליסט

מנצ'סטר סיטי הפכה לקבוצה הראשונה בפרמיירליג שהחתימה ספונסרית לשרוולים שלה. ההסכם ייכנס לתוקף החל מהעונה הבאה, אז מקילה הליגה בחוקי חשיפת המותגים.

קראו עוד בכלכליסט

"כחברה קוריאנית, אנחנו רואים בזה כבוד להכריז על שותפות מיתוג השרוולים הראשונה", מסר טראוויס קאנג, מנכ"ל החברה. "אנחנו מעריכים שנעלה את השווי של העסק כחברה עולמית"., צילום: רויטרס "כחברה קוריאנית, אנחנו רואים בזה כבוד להכריז על שותפות מיתוג השרוולים הראשונה", מסר טראוויס קאנג, מנכ"ל החברה. "אנחנו מעריכים שנעלה את השווי של העסק כחברה עולמית". | צילום: רויטרס "כחברה קוריאנית, אנחנו רואים בזה כבוד להכריז על שותפות מיתוג השרוולים הראשונה", מסר טראוויס קאנג, מנכ"ל החברה. "אנחנו מעריכים שנעלה את השווי של העסק כחברה עולמית"., צילום: רויטרס

יצרנית הצמיגים הדרום קוריאנית, נקסן טייר (Nexen Tire), הפכה לספונסרית השרוולים הרשמית של הקבוצה, בחוזה רב שנתי שכולל גם את קבוצת הנשים. לא פורטו הפרטים הפיננסיים של החוזה.

העסקה מייצגת שדרוג עבור נקסן, שהפכה לספונסרית של המועדון כבר באוגוסט 2015, ומאז ניצלה כמה הזדמנויות פרסום בעזרת שחקני הקבוצה. אולם, חשיפת שם המותג על חולצות הקבוצה מעלה את נקסן לרמה הבאה, הן מבחינת המעורבות שלה במועדון והן מבחינת השימוש במועדון כפלטפורמה להרחבת המותג בשווקים העולמיים.

"כחברה קוריאנית, אנחנו רואים בזה כבוד להכריז על שותפות מיתוג השרוולים הראשונה", מסר טראוויס קאנג, מנכ"ל החברה. "אנחנו מעריכים שנעלה את השווי של העסק כחברה עולמית".

מנכ"ל מנצ'סטר סיטי פרן סוריאנו הוסיף: "אנחנו מרוצים במיוחד מהיותנו המועדון הראשון בפרמיירליג שהשיג שותפה רשמית לפרסום השרוולים. נקסן הוא מותג מלהיב וצומח, ואנחנו שמחים שהרחבנו והגדלנו את מערכת היחסים בינינו".

תגיות