אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מטומי סיימה את שנת 2016 בהפסד של 6.3 מיליון דולר

מטומי סיימה את שנת 2016 בהפסד של 6.3 מיליון דולר

חברת הפרסום הדיגיטלי סיימה את שנת 2015 עם רווח נקי של 2.3 מיליון דולר. מניית החברה איבדה 60% מאז ההנפקה בלונדון בשנת 2014

24.03.2017, 11:58 | גיל קליאן

חברת הפרסום הדיגיטלי מטומי הנסחרת בתל אביב ולונדון דיווחה היום (ו') על הפסד נקי מתואם של 6.3 מיליון דולר. זאת, לעומת רווח נקי של 2.3 מיליון דולר בשנת 2015.

קראו עוד בכלכליסט

מטומי סובלת ממעבר שוק הפרסום הדיגיטלי לפרסום בווידיאו ומובייל. החברה פועלת על מנת לשנות את פעילותה בהתאם, אך בינתיים לא מצליחה לשקם את השורה התחתונה.

ההכנסות השנתיות עמדו על 276.6 מיליון דולר, צמיחה של 2.1%. הרווחיות הגולמית של החברה עמדה על 28.3% בשנת 2016, לעומת 28.2% בשנת 2015.

מתוך הכנסות החברה, 111.9 מיליון דולר נבעו מפרסום וידיאו. מדובר על צמיחה של 55% לעומת 2015, שמבטאת את השינוי הדרמטי שעובר על הענף.

מטומי נסחרת בלונדון לפי שווי של 91 מיליון ליש"ט, כאשר מניית החברה איבדה 20% מתחילת השנה. מאז ההנפקה בשנת 2014 איבדה החברה 60% משוויה.

עופר דרוקר מנכ"ל מטומי, צילום: אוראל כהן עופר דרוקר מנכ"ל מטומי | צילום: אוראל כהן עופר דרוקר מנכ"ל מטומי, צילום: אוראל כהן

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות