אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עם הערת עסק חי: הכנסות וונטייז נחתכו ב־50% צילום: שרון ברקת

עם הערת עסק חי: הכנסות וונטייז נחתכו ב־50%

ההכנסות של חברת ה־VOD הישראלית, שהצטרפה לבורסה בתל אביב באוגוסט 2016, הסתכמו בכ־730 אלף דולר בלבד, לעומת כ־2 מיליון דולר ב־2015 ו־1.65 מיליון דולר ב־2014

27.03.2017, 20:28 | דרור רייך

ההכנסות של חברת ה־VOD הישראלית וונטייז (Vonetize), שהצטרפה לבורסה בתל אביב באוגוסט 2016, נחתכו בשנה שעברה ביותר מ־50% והסתכמו בכ־730 אלף דולר בלבד, לעומת כ־2 מיליון דולר ב־2015 ו־1.65 מיליון דולר ב־2014.

קראו עוד בכלכליסט

עיקר הצניחה מיוחס לסיום הסכם הבלעדיות עם סמסונג, שתרם כמיליון דולר להכנסות ב־2015 וב־2014. כתוצאה מכך גם ההפסד התפעולי הוכפל והגיע ל־5.7 מיליון דולר ב־2016 לעומת 2.9 מיליון דולר ב־2015 ו־1.8 מיליון דולר ב־2014, מה שזיכה את החברה בהערת "עסק חי" מרואי החשבון שלה. בשורה התחתונה הפסידה החברה 6 מיליון דולר ב־2016, כפול מהפסד של 3 מיליון דולר ב־2015.

כל זה לא מנע ממנכ"ל ויו"ר החברה נועם יוספידיס (33%) וסמנכ"ל הכספים דוד בן נעים לקבל שכר בעלות שנתית של 870 אלף שקל ו־780 אלף שקל בהתאמה ב־2016.

אתמול נודע כי חברת HOT השיקה מותג חדש בשם Next TV — פלטפורמת תוכן דיגיטלית במחיר של 49 שקל לחודש — בדומה לזו של וונטייז. החברה מצדה הודיעה כי בעוד חודש היא תרחיב את החבילה שהיא מציעה בשירות ה־VOD שלה, ותעלה את מחיר המנוי ל־49.90 שקל בחודש.

ב־2016 וונטייז חתמה על הסכם בלעדי עם קבוצת מדיה בטנזניה בשם Group Media Clouds להפצת שירותיה במדינה באפריקה. החברה דיווחה גם על שיתוף פעולה עם רשת הקולנוע גלובוס מקס בשיווק מכירה והפצה של מוצריהן ושירותיהן.

נועם יוסיפידיס מנכ"ל וונטייז , צילום: שרון ברקת נועם יוסיפידיס מנכ"ל וונטייז | צילום: שרון ברקת נועם יוסיפידיס מנכ"ל וונטייז , צילום: שרון ברקת

תגיות