אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עלייה של 8.8% במסירות כלי רכב ברבעון הראשון; מהפך בשוק היוקרה צילום: אוראל כהן

עלייה של 8.8% במסירות כלי רכב ברבעון הראשון; מהפך בשוק היוקרה

במקום השני נמצאת קיה, ואחריה טויוטה, סקודה וניסאן. בשוק רכבי היוקרה - מרצדס עקפה את אאודי

03.04.2017, 18:22 | תומר הדר

ברבעון הראשון של 2017 נמסרו בישראל 98,667 מכוניות חדשות, עלייה של 8.8% לעומת התקופה המקבילה אשתקד - כך עולה מנתונים שמפרסם איגוד יבואני הרכב. 

מניתוח נתוני המסירות עולה כי יונדאי הוא המותג הנמכר ביותר בישראל, עם 15,497 מסירות. במקום השני נמצאת קיה, עם 11,888 מסירות, ובמקום השלישי - טויוטה, עם 10,186 מסירות. סקודה, מותג הרכב האירופי הנמכר בישראל נמצאת במקום הרביעי עם 7,488 מסירות, ובמקום החמישי נמצאת ניסאן עם 5,810 מסירות.

בשוק רכבי היוקרה, לראשונה, ניכר שינוי: בעוד שבשנים האחרונות אאודי הובילה את השוק, הפעם מרצדס היא המובילה עם 1,793 מכוניות, פער מזערי בלבד על אאודי, שמסרה 1,791 מכוניות ונמצאת במקום השני. אם כוללים במסירות מרצדס את מכוניות סמארט- עולה מספר המסירות של מרצדס ל-1,848 מכוניות. במקום השלישי נמצאת ב.מ.וו שמסרה 1,072 מכוניות. מספירה הכוללת את מסירות מיני עולה כי ב.מ.וו מסרה 1,288 מכוניות.

כלי רכב בנמל אילת, צילום: אוראל כהן כלי רכב בנמל אילת | צילום: אוראל כהן כלי רכב בנמל אילת, צילום: אוראל כהן

תגיות

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
קרב בצמרת
הישראלים אוהבים להחליף רכב כל שנתיים שלוש ואפשר לראות את עליית קרנה של הקוריאניות וקיה בפרט בגלל שהיא הצליחה להביא לשוק רכבים זולים אך אמינים ביותר. מבחינת רכבי היוקרה מעניין לראות אם מרצדס תצליח להדביק את הפער מאאודי, BMW לא רואה אותם בכלל מדגדגים בגלל שיש להם תדמית של רכבי פשע..
קונה אובססיבי  |  05.04.17
לכל התגובות