אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
החברה הבת של ורייזון, שתרכז את פעילות AOL, יאהו והאפינגטון פוסט, תכונה Oath צילום: בלומברג

החברה הבת של ורייזון, שתרכז את פעילות AOL, יאהו והאפינגטון פוסט, תכונה Oath

מנכ"ל AOL, טים ארמסטרונג, הודיע על השם החדש הלילה. לפי הדיווחים, מנכ"לית יאהו, מאריסה מאייר, לא צפויה לקבל תפקיד בחברה זו. נכסי האינטרנט והמותג יאהו יעברו לידי ורייזון, שם יצטרפו לחברה בת שתרכז את פעילות התוכן הדיגטלי של ענקית הטלקום

04.04.2017, 09:44 | עומר כביר
החברה הבת של ורייזון, שתרכז את הפעילות של AOL, יאהו והאפינגטון פוסט, תכונה Oath – כך הודיע הלילה מנכ"ל AOL, טים ארמסטרונג. לפי דווחים, מנכ"לית יאהו, מאריסה מאייר, לא צפויה לקבל תפקיד בחברה זו.

ביוני צפויה ענקית הטלקום ורייזון להשלים את רכישת נכסי האינטרנט של יאהו, שכוללים גם את המותג של הפורטל, בעסקה בשווי 4.48 מיליארד דולר (סכום העסקה שנמוך ב-350 מיליון דולר, בעקבות פריצות הענק ליאהו. עם השלמת הרכישה צפויה יאהו, שהנכס העיקרי שיישאר בידיה יהיו האחזקות בעליבאבא, לשנות את שמה לאלטבה ולתפקד בעיקר כחברת אחזקות.

טים ארמסטרונג מנכ"ל AOL, צילום: בלומברג טים ארמסטרונג מנכ"ל AOL | צילום: בלומברג טים ארמסטרונג מנכ"ל AOL, צילום: בלומברג

נכסי האינטרנט והמותג יאהו יעברו לידי ורייזון, שם יצטרפו לחברה בת שתרכז את פעילות התוכן הדיגטלי של ענקית הטלקום ושתפעל תחת השם התמוה Oath (שבועה, בתרגום לעברית). חברה זו תכלול גם את AOL, האפינגטון פוסט וכ-20 מותגים נוספים ובראשה יעמוד ארמסטרונג. "מיליארד+ צרכנים, 20+ מותגים, צוות בלתי ניתן לעצירה", כתב ארמסטרונג בציוץ שהכריז על החברה החדשה "#TakeTheOath. קיץ 2017".

אף שירוכזו תחת חברה בת אחת, המותגים השונים ימשכו להתקיים. המהלך נועד בעיקר על מנת להציע למפרסמים גישה לפלטפורמת תוכן דיגיטלית רחבה אחת, שכוללת את המותגים המוכרים הקיימים וכן שירותים חדשים שיפותחו תחת המותג Oath.

השם התקבל בעיקר בלעג בקרב גולשות. "Oath נשמע כמו שם של להקה שתחמם הופעה של בלק סבאת' במתנ"ס", כתבה אחת מהן. גולש אחר השווה את השם ל-New Coke, הטעם החדש שהשיקה קוקה קולה למוצר הדגל שלה בשנות ה-80, ושנחשב לאחד המהלכים הגרועים בהיסטוריה של עולם העסקים, ול-Tronc, המיתוג המחודש של קבוצת העיתונות Tribune Publishing שבוטל אחרי לעג ציבורי מאסיבי.

Oath צפויה לרכז שמות ומותגים מוכרים רבים, אך השם המזוהה ביותר עם יאהו בשנים האחרונות, המנכ"לית הנוכחית מאריסה מאייר, לא יהיה אחד מהם. בתחילת השנה כבר דווח שמאייר תפרוש מיאהו לאחר השלמת המכירה לאלטבה. כעת מדווח אתר recode שהיא לא צפויה לנחות בחברה הבת החדשה. לפי הדיווח, בימים הקרובים עתיד אמרסטורנג להכריע מי מבכירי יאהו כיום יצטרף לחברה החדשה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות