אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הוראות סגירה

הוראות סגירה

12.04.2017, 10:47 | מערכת כלכליסט

הוראות כלים דסקטופ: (ניתן לשלוח כגיף עד 50K או טאג IFRAME).

הבאנרים צריכים לתמוך בSSL

הוראות סגירה IFRAME

את כל הכלים ניתן לשלוח באייפרים למעט ( יש להתייעץ תמיד עם הצוות אם ישנן חריגות נוספות בכלים חדשים מיוחדים , שינויים כלשהם באתר )

פריים תוכן שיווקי , אלמנט תוכן שיווקי , דיוור .

 

  • וילון – 1210/350
  • פריים – 1210/250
  • פריים בוקס/ ביג בוקס / קוביית כתבה – 300/250
  • פריים TV עמוד הבית / סטריפROS – 890/170
  • סופרנוס – 300/600

 

הוראות לגדלים מיוחדים:

  • מעברון – 1210/350 גיפ במשקל של עד 50K

  • דיוור – 600/400 גיפ במשקל של עד 200K + שורת נושא.

 

 

  • פריים תוכן שיווקי – 400/230 גיפ במשקל של עד 50K תמונה בלי מלל + 2 שורות טקסט – השורה הראשונה עד 35 תווים, השורה השנייה עד 8 מילים.

דוגמא לפריים תוכן שיווקי: אתם צריכים להעביר תמונה בגודל 400/230 בלי מלל (כמו ה-6 שבדוגמא) ובנפרד שתי שורות טקסט

  • קוביית שת"פ – 130/110 גיפ סטטי במשקל של עד 50K

  • PUSH – 270/146 גיפ במשקל של עד 50K תמונה בלי מלל + שורת טקסט (8 מילים)

דוגמא לPUSH: 270/146 תמונה בלי מלל + שורת טקסט – עד 8 מילים

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הנחיות עבור כלים בmobile/web

  • וילון אפליקציה – 320/180 gif או jpg עד 25K

  • וילון מותאם – 640/360 gif או jpg עד 35K

  • מעברון אפליקציה: 320/480 + 320/568 + 360/540 gif או jpg עד 25K

  • מעברון מותאם: 640/960 gif או jpg עד 35K

  • חבילת באזז במובייל 320/120 gif או jpg עד 25K

  • חבילת באזז מותאם 640/240 gif או jpg עד 35K

  • ביגבוקס תוכן 640/500 gif או jpg עד 35K

  • ביגי סוגר עמוד 320/250 gif או jpg עד 25K

  • ביגי סוגר עמוד מותאם 640/500 gif או jpg עד 35K

  • סטיקי YNET 640/240 gif או jpg עד 35K

  • תוכן שיווקי - תוכן שיווקי במובייל 302/130 gif או jpg עד 20K תמונה בלבד ובנפרד טקסט עד 50 תווים

  • תוכן שיווקי מותאם 604/260 gif או jpg עד 25K תמונה בלבד ובנפרד טקסט עד 50 תווים

מצ"ב שתי דוגמאות עבור התוכן שיווקי, בכדי שתוכלו לראות את הנראות המבוקשת של הכלי

אנא השתדלו לעקוב אחר ההוראות ששלחנו, לשמור על המשקלים המקסימלים עבור כל כלי.

כמו כן, עבור התוכן שיווקי, מחדדים כי הבאנר אמור להכיל תמונה בלבד כאשר אנחנו מזינים את הטקסט בנפרד מהבאנר.

תגיות