אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עלייה של 32% ברייטינג של היורוליג באירופה צילום: אורן אהרוני

עלייה של 32% ברייטינג של היורוליג באירופה

טורניר הכדורסל רשם עלייה משמעותית במספר הצופים בטלוויזיה ובאינטרנט בעונת 2016-17, זאת לאחר ארגון מחדש של הליגה הבכירה ושל טורניר היורוקאפ

18.04.2017, 16:39 | שירות כלכליסט
טורניר הכדורסל יורוליג רשם עלייה משמעותית במספר הצופים בטלוויזיה ובאינטרנט בעונת 2016-17, זאת לאחר ארגון מחדש של הליגה הבכירה ושל טורניר היורוקאפ.

קראו עוד בכלכליסט

מכבי ביורוליג, צילום: אורן אהרוני מכבי ביורוליג | צילום: אורן אהרוני מכבי ביורוליג, צילום: אורן אהרוני

מהנתונים שנאספו על ידי חברת נילסן, עולה מספר הצופים בטלוויזיה עלה ב-32%, ואילו הצפייה באינטרנט זינקה ב-166%.

המספר הכולל של צופים בכל הפלטפורמות עלה ב-57.5%. עליות נרשמו גם בפלטפורמות המדיה החברתית, והצפיות ביוטיוב עלו ב-32%.

מהיורוליג נמסר עוד כי ההכנסות מחוזי שידור עלו ב-67%. התחרות מנוהלת בתמיכתה של סוכנות WME-IMG.

הליגה שינתה את אורך העונה הסדירה, כך שהיא כוללת 30 מחזורים, וכן הרחיבה את היורוקאפ.

אין נתונים לגבי הרייטינג של היורוליג בישראל מאחר שהמשחקים משודרים בערוץ הספורט  ולא בערוץ פתוח. אך ככל הנראה, בעקבות חוסר ההצלחה של מכבי תל אביב, הרייטינג של הטורניר בישראל ירד בכמה אחוזים.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות