אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חוסר הטאקט של אדידס: שלחה מייל המשבח את אחד מלקוחותיה כי "שרד" את מרתון בוסטון צילום: adidaswebs

חוסר הטאקט של אדידס: שלחה מייל המשבח את אחד מלקוחותיה כי "שרד" את מרתון בוסטון

החברה נאלצה להתנצל לאחר שגולשים ברשתות החברתיות הזכירו לחברה שבמרתון ב-2013 אירע פיגוע בו נהרגו 3 בני אדם ועוד 260 נפצעו. החברה פרסמה מודעה ובה התנצלה עמוקות בשל "חוסר הרגישות"

19.04.2017, 12:53 | שירות כלכליסט

אדידס פרסמה במגזין "טיים" התנצלות על כך ששלחה אימייל שיווקי המשבח את אחד מלקוחותיה כי "שרד" את מרתון בוסטון.

בשורת הנושא של האימייל שנשלח מאת Adidas Running נאמר "ברכות, שרדת את מרתון בוסטון!"

ברשתות החברתיות מיהרו גולשים להזכיר לחברה שבמרתון בוסטון ב-2013 אירע פיגוע שבו נהרגו 3 בני אדם ועוד 260 נפצעו, בעת ששני מטעני חבלה התפוצצו בסמוך לקו הסיום של המרוץ.

מרתון בוסטון 2017, צילום: bostonmagazine מרתון בוסטון 2017 | צילום: bostonmagazine מרתון בוסטון 2017, צילום: bostonmagazine

חברת בגדי הספורט התנצלה מיד ואמרה כי היא "מצטערת עמוקות" בשל "חוסר הרגישות" בשורת הנושא של המייל לגבי המרוץ ביום ב'.

לפחות שניים מקורבנות הפיצוץ במרוץ של 2013 השתתפו גם השנה במרוץ, הנערך מידי שנה לציון "פטריוטס דיי" – החג המציין את הקרבות הראשונים של מלחמת העצמאות האמריקאית.

אדידס אמרה כי המרוץ הוא "אחד מאירועי הספורט מעוררי ההשראה ביותר בעולם".

"בכל שנה אנו נזכרים בתקווה ובעמדות של קהילת הרצים באירוע זה".

עם קבלת המיילים השיווקיים אצל הרצים, התעוררה הסערה ברשתות החברתיות. גולשים בטוויטר מיהרו לפרסם עשרות ציוצים ובהם ביקרו את החברה.

"היי אדידס, לא הבחירה הכי טובה למילים לשורת הנושא של המייל שלכם, אתם לא חושבים?", כתב גולש אחד.

אחר כתב "אדידס אני יודע שהכוונה הייתה טובה אבל אפשר להבין את זה בצורה הלא נכונה".

תגיות