אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ניו יורק טיימס רשם את הרבעון הטוב בתולדותיו מבחינת לקוחות הדיגיטל בתשלום צילום: בלומברג

ניו יורק טיימס רשם את הרבעון הטוב בתולדותיו מבחינת לקוחות הדיגיטל בתשלום

העיתון עבר לרווח של 13.2 מיליון דולר ברבעון הראשון מהפסד של 8.3 מיליון דולר שרשם ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות מפרסום בדיגיטל עלו בכ-19%, ואילו ההכנסות במהדורה המודפסת ירדו ב-18%

03.05.2017, 16:40 | שירות כלכליסט
ה"ניו יורק טיימס" דיווח על רווח ברבעון הראשון של השנה, לעומת הפסד בתקופה המקבילה אשתקד, וזאת על רקע עלייה במספר המנויים הדיגיטליים שעזרה לפצות ירידה במכירות המהדורה המודפסת.  

קראו עוד בכלכליסט

על פי הודעת העיתון, שמצא עצמו בחודשים האחרונים לא פעם יעד להתקפותיו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, הרווח הנקי עמד בשלושת החודשים הראשונים של השנה על 13.2 מיליון דולר, שהם 8 סנט למניה, זאת לעומת הפסד של 8.3 מיליון דולר, שהם 5 סנט למניה ברבעון הראשון של 2016.

"נוספו לנו מספר מדהים של 308 אלף מנויים חדשים לשירות הדיגיטל, כך שהרבעון הראשון של השנה הפך לרבעון הטוב ביותר בהיסטוריה שלנו מבחינת צמיחת מנויים", מסר המנכ"ל מארק תומפסון.

עוד דיווחה החברה כי ההכנסות טיפסו ב-5.1% ל-398.8 מיליון דולר מ-379.52 מיליון דולר. עם זאת, ההכנסות מפרסום ירדו ב-6.9%. עם זאת, ההכנסות מפרסום במהדורה המודפסת ירדו ב-17.9% בעוד שבדיגיטל נרשמה דווקא עלייה של 18.9%. 

  , צילום: itunes צילום: itunes   , צילום: itunes

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות