אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בנק הפועלים מקצר זמני המתנה טלפוניים לאוכלוסייה המבוגרת צילום: שאטרסטוק

בנק הפועלים מקצר זמני המתנה טלפוניים לאוכלוסייה המבוגרת

לקוחות מעל גיל 75 שיבקשו ליצור קשר עם המוקד הטלפוני ינותבו לשיחה עם בנקאי תוך פרק זמן של עד 10 שניות. לצד המענה האנושי מי שיעדיף לקבל שירות ממוחשב, יוכל לבחור באופציה זו

07.05.2017, 11:54 | רעות שפיגלמן

בנק הפועלים מצרף לקוחות מעל גיל 75 לשירות המאפשר הגעה למענה אנושי, תוך תיעדוף על פני לקוחות אחרים של הבנק. השירות כבר זמין מסוף מרץ ולאחר תקופת הרצה הבנק החליט להשיק את השירות באופן רשמי.

כשלקוחות מבוגרים מבקשים ליצור קשר למוקד הטלפוני הם ינותבו לשיחה עם בנקאי תוך פרק זמן של עד 10 שניות. לצד המענה האנושי מי שיעדיף לקבל שירות ממוחשב, יוכל לבחור באופציה זו.

הניתוב המהיר למענה אנושי יתאפשר אחרי הקשה של תעודת זהות וקוד סודי. בבנק הפועלים מציינים כי שירות זה מתווסף לשירותים בנקאיים נוספים של הבנק שנועדו להקל על פלח אוכלוסייה זה. כך למשל הבנק מנגיש שירותי מזומנים באזורים גאוגרפיים בהם יש נוכחות גבוהה של קהל זה וניתן סיוע טלפונים לאוכלוסייה מבוגרת לתיאום פגישה עם בנקאי.

אריק פינטו מנכ"ל בנק הפועלים , צילום: רון קדמי אריק פינטו מנכ"ל בנק הפועלים | צילום: רון קדמי אריק פינטו מנכ"ל בנק הפועלים , צילום: רון קדמי

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות