אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ה-NFL רוכשת 3% מקמעונאית הספורט המקוונת הגדולה בארה"ב צילום: איי פי

ה-NFL רוכשת 3% מקמעונאית הספורט המקוונת הגדולה בארה"ב

האחזקה בפנטיקס תעלה לליגת הפוטבול האמריקאית 95 מיליון דולר. לפי הדיווחים, גם ליגת הבייסבול האמריקאית תשקיע בחברה

14.05.2017, 16:07 | שירות כלכליסט
ליגת הפוטבול האמריקאית (NFL) רוכשת אחזקה של 3% בפנטיקס (Fanatics), קמעונאית הספורט המקוונת הגדולה ביותר בארה"ב.

קראו עוד בכלכליסט

ב-NFL לא אישרו עדיין באופן רשמי את העסקה, צילום: גטי אמיג ב-NFL לא אישרו עדיין באופן רשמי את העסקה | צילום: גטי אמיג'ס ב-NFL לא אישרו עדיין באופן רשמי את העסקה, צילום: גטי אמיג

שווי העסקה עומד על 95 מיליון דולר, והיא תעניק לפנטיקס הערכת שווי של 3.17 מיליארד דולר, יותר מכפול ההכנסות של החברה.

על פי דיווח בספורטס ביזנס ג'ורנל, גם ליגת הבייסבול (MLB) השקיעה בפנטיקס.

בשנה שעברה הפכה החברה לבעלת רישיון לשווק את מוצרי איגוד שחקני הפוטבול (NFLPA). פירוש הדבר שכל חברה שרוצה לייצר מוצרים עם מיתוג של ה-NFL צריכה לשלםלפנטיקס, וכן לזכות באישור החברה.

ב-NFL לא אישרו עדיין באופן רשמי את העסקה, אך הם מעוניינים להעלות את ההחזר על מכירות המרצ'נדייז. הם ירוויחו משיתוף הפעולה עם חברה שמתעסקת במגוון רחב של עסקי רישיונות ספורט בארה"ב וברחבי העולם.

פנטיקס, שרכשה את קיטבג הבריטית ב-2016 בניסיון להשתלט על שורה של נכסי ספורט באירופה, היא גם שותפה קמעונאית של ליגת ההוקי (NHL), של ליגת הכדורסל (NBA) ושל אירועים כמו גביע השייט האמריקאי.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות