אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברות הממתקים נגד השמנה: ייצרו אריזות חטיפים שיכללו פחות מ-200 קלוריות

חברות הממתקים נגד השמנה: ייצרו אריזות חטיפים שיכללו פחות מ-200 קלוריות

הבת של מארס, מארס שוקולד וריגלי יו.אס.איי ישתפו פעולה עם יצרניות מרכזיות נוספות וישיקו אריזות קטנות יותר למוצרים שיכללו גם פחות קלוריות

16.05.2017, 16:29 | שירות כלכליסט
חברות הממתקים הגדולות בעולם חוברות ליצירת קונסורציום שיפעל להורדת הקלוריות בחטיפים. אתר CNN דיווח כי חברות הבת של מארס, מארס שוקולד וריגלי יו.אס.איי ישתפו פעולה עם יצרניות מרכזיות נוספות וישיקו אריזות קטנות יותר למוצרים שיכללו גם פחות קלוריות. כמו כן, החברות מתחייבות לכלול תוויות ברורות יותר על האריזות, כולל הדפסה בקדמת החטיף של מספר הקלוריות.

מלבד מארס, משתתפות ביוזמה גם נסטלה בארה"ב, פררו, המייצרת את ממרח נוטלה, פררה קנדי ולינדט.

חטיף מארס חטיף מארס חטיף מארס

מארס הודיעה עוד כי תקצה 200 מיליון דולר כדי לוודא שמחצית מאריזות הממתקים שהיא מוכרת לא יכללו מעל 200 קלוריות. צעד זה אמור להיכנס לתוקף עד 2022. לפי החברה, חלק מהמוצרים שלה, ביניהם M&M's בטעם קרמל, שהושק בשנה שעברה, כבר עומדים בתקן. יריבתה הרשי הכריזה בחודש שעבר על צעד דומה, במסגרתו חצי מהאריזות הרגילות שלה יכללו פחות מ-200 קלוריות. כיום, עומד הנתון על 31% מהמוצרים.

החברות מתכוונות גם להשיק ביחד עם ארגוני בריאות תכניות לחנך צרכנים ששוקולד הוא "ממתק, ולא תחליף יומיומי לארוחות". לשם כך הן חוברות לארגון Partnership for a Healthier America המוקדש להפחתת שיעורי השמנת היתר בקרב ילדים. האישה הראשונה לשעבר, מישל אובמה היא יו"ר של כבוד של הארגון.

תגיות