סנאפצ'ט תהפוך את המשתמשים לפרסומות במציאות מוגברת
החברה השיקה מספר כלים למפרסמים, ביניהם יכולת לשתול פרסומות אנימציה כשהמשתמש מגיע למיקום ספציפי, להציע לו אנימציות AR ממותגים שונים ויכולת למידת הרגלי הצילום שלו
סנאפ חושפת כלים חדשים למפרסמים, אחרי דו"חות כספיים ראשונים מאכזבים וחשש לקצב צמיחה נמוך. הכלים, בראשם פרסומות המופיעות במציאות מוגברת, הם העדכון הגדול ביותר לאפליקציית סנאפצ'ט מאז הושקה תכונת העדשות שלה ב-2015.
קראו עוד בכלכליסט
הכלים נשענים על הפילטרים המאוירים של אפליקציית הצ'ט; הראשון בהם מאפשר למפרסמים להכניס תוכן פרסומי אל תוך התמונות והסרטונים שמעלים המשתמשים ונקרא World Lenses. הוא צץ לראשונה לפני כשבועיים כשסנאפצ'ט שיתפה פעולה עם טאקו בל ואיפשרה למשתמשים להפוך את ראשם לטאקו וירטואלי ענק.
הקמפיין הפרסומי יצא לקראת סינקו דה מאיו, חגיגות מסורתיות של מקסיקנים המתקיימות בכל שנה ב-5 במאי. ההצלחה שלו היתה מסחררת, עם יותר מ-224 מיליון שימושים. המוצר החדש יוצע מעתה למפרסמים נוספים, שיוכלו לקשט גם את רקעי התמונות בתוכן ממומן בדו-ממד או תלת-ממד.
המוצר השני שתשיק סנאפצ'ט, Audience Lenses, מתבסס על המידע שאוספת החברה על המשתמשים, כגון מיקום הגיאוגרפי, הסביבה בה בוחרים להפעיל את היישום ומה הם אוהבים לצלם. את כל המידע זה מפלחת החברה ומציעה ככלי לפרסום שממוקד לפי קריטריונים כגיל, מין ומקום.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה