ועידת ניו יורק
דיוויד סייבל: "רוצים להילחם בפייק ניוז? תלמדו את הילדים לחשוב"
לדברי מנכ"ל פירמת הפרסום Y&R, שדיבר בוועידת כלכליסט בניו יורק, תופעת החדשות המזויפות מהווה "הזדמנות לאתרי החדשות לצמוח ולהדביק לעצמם את התדמית של מקור מידע אמין"
17.05.2017, 18:24 | שי סלינס, ניו יורק
"סטיב ג'ובס שהיה גיבור שלי אמר שטכנולוגיה לא שווה כלום בלי האנשים ואני מסכים איתו ב-100%", כך אמר דיוויד סייבל מנכ"ל פירמת הפרסום האמריקאית Y&R הממוקמת בלב מנהטן, בוועידת "כלכליסט" בניו יורק.
קראו עוד בכלכליסט
בעיה נוספת שעליה דיבר סייבל היא שהפסקנו לחשוב. "אנחנו רואים דמות מפורסמת שעושה משהו ואומרים 'וואו איזה יופי' - בלי לחשוב למה הוא עשה את זה ומה עומד מאחורי זה".
נקודת האור - הזדמנות צמיחהלדברי סייבל, "נושא הפייק ניוז ידוע ולכן הצרכנים מחפשים את מקור החדשות האמיתי שלהם. וכאן ההזדמנות של אתרי החדשות לצמוח. להדביק לעצמם את תדמית של מקור חדשות אמין. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם הפייק ניוז היא חינוך מגיל צעיר. בעמק הסיליקון החליטו להוציא את המחשבים מבתי הספר. כששאלתי אותם למה הם עשו את זה הם אמרו שאנחנו רוצים ללמד אותם לחשוב.
"כמי שעבד עם חברות ענק כמו קוקה קולה וקלוגס ונחשב גאון שיווקי ואחד מחלוצי הפרסום הדיגיטלי בעולם, אומר סייבל שיש חשיבות לניסיון של אנשים ולמידע שהם מעבירים לחברים שלהם. "בפסח האחרון הייתי בארץ והלכתי לראות את הדרבי התל אביבי בכדורגל. אני אומר לכם - הייתה לי שם אווירה טובה בהרבה מללכת למדיסון סקוור גארדן. ואת הניסיון המוצלח הזה העברתי לאחרים. זו החשיבות של הניסיון".
2 תגובות לכתיבת תגובה