אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ועידת ניו יורק

"אל תסתכלו רק על גוגל ופייסבוק בשוק הפרסום - אמזון נמצאת שם חזק מאוד"

כך אמר אריק קליינשטיין מקרן ההון סיכון Glilot, בוועידת כלכליסט בניו יורק. סטיב קרבון, סמנכ"ל הדיגיטל והאנליטיקס של MediaCom אמר כי לקוחותיו "רוצים להיות בתחום התוכן הדיגיטלי. הם מבינים ששם נמצאים הלקוחות שלהם ואנחנו מלמדים אותם לייצר תוכן מקורי ואמיתי"

17.05.2017, 19:36 | שי סלינס, ניו יורק

איך אפשר להסתכל מבעד למידע ולקבל החלטות שהן לא רק מוכוונות נתונים, על כך שוחח סטיב קרבון, סמנכ"ל הדיגיטל והאנליטיקס של MediaCom, סוכנות הפרסום שעובדת עם ענקיות דוגמת סוני ו-P&G, בוועידת "כלכליסט" בניו יורק עם אריק קליינשטיין מקרן ההון סיכון Glilot.

"העבודה שלי היום היא מבוססת על הרבה ממה שדובר היום - איך אנחנו מתמודדים עם המידע. וחשוב מכך - איך אנחנו בוחרים את המידע הנכון ואיך מלמדם את הלקוחות שלנו להתמודד עם המידע. למעשה העסק שלנו הוא סביב קשרים עסקיים", אמר קרבון.

קליינשטיין שאל את קרבון איפה הוא רואה את התעשייה בעוד 5 שנים והשיב: "אני לא יכול להסתכל 5 שנים קדימה. בטח לא בתחום שלנו. מה שכן אני יכול להסתכל מספר חודשים קדימה - ושם אני רואה את התוכן במרכז העניינים. הלקוחות שלנו רוצים להיות בתחום התוכן הדיגיטלי. הם מבינים ששם נמצאים הלקוחות שלהם ואנחנו מלמדים אותם לייצר תוכן מקורי ואמיתי".
מימין: סטיב קרבון ואריק קליינשטיין בוועידה בני יורק, צילום: אוראל כהן מימין: סטיב קרבון ואריק קליינשטיין בוועידה בני יורק | צילום: אוראל כהן מימין: סטיב קרבון ואריק קליינשטיין בוועידה בני יורק, צילום: אוראל כהן

"תחום נוסף שיהיה דומיננטי בחודשים הקרובים הוא החיפוש הקולי", אמר קליינשטיין. "כל התחום הזה חזק מאוד - תראו את אמזון הום וגוגל הום - אני בטוח שלרבים מכם יש את זה בבית.

"יש עוד עניין - מה שקורה היום עם הצרכנים הוא העיקר. כלומר אנחנו לא רוצים שאלגוריטם יקבעו לנו את ההחלטות אלא שאנחנו נקבע להם", אמר קליינשטיין.

על עתיד הפרסום העולמי אמר קליינשטיין כי אין ספק שהדומיננטיות של גוגל ופייסבוק תמשיך. "הן אמנם דומיננטיות בתחום אך הן מייצרות חומות שלפעמים קשה לחדור לשם. חלק מהתפקיד שלי זה להראות ללקוחות שהחומות האלו ניתנות לחדירה.

"אסור לשכורחאת אמזון בכל התחום הזה. זו חברה שעושה התקדמות רצינית ביותר - כמו גם את סנאפצ'ט שנותנת לנו אפשרויות בשווקים חדשים. אל תסתכלו רק גוגל ופייסבוק - אמזון היא מתחרה חזקה מאוד. ויש גם את סנאפצ'ט. בנוסף לכך את AOL שהייתרון שלהם הוא שאין להם חומות", אמר קליינשיין.

לגבי הכייון שאליו הולך העולם הטכנולוגי אמר קליינשטיין, כי הוא אינו מעוניין בפיתוחים חדשים. "יש את כל מה שאני צריך בשוק. מה שצריך זו טכנולוגיה אחת שתחבר בין כולם", הדגיש.

תגיות