אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סגנית נשיא פייסבוק: "החברות הצעירות חייבות לבנות פלטפורמה אם הן רוצות לגדול"

עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל, ראיינה בוועידת כלכליסט בניו יורק את סגנית נשיא פייסבוק, שרה פרסונט שיעצה: "יש הרבה דברים שחברות צריכות ללמוד מחברות הענק כמו התמקדות בצרכנים ולדעת לספר סיפור גדול"

17.05.2017, 21:54 | מאיר אורבך, ניו יורק

עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל, ראיינה על הבמה את סגנית נשיא פייסבוק, שרה פרסונט. השתיים שוחחרו בוועידת כלכליסט בניו יורק. פרסונט בחרה להתמקד בדבריה ביכולת של חברות לגדול לאורך שנים ולבנות מותג.  

"רבות מהחברות הצעירות חייבות לבנות פלטפורמה אם הן רוצות לגדול", אמרה פרסונט. "רבות מהחברות ממוקדות בגיוס המשתמשים הראשונים אבל אם רוצים להיות הנטפליקס או ה-Airbnb הבא הן חייבות לחשוב מעבר לכך. הדברים משתנים עם ההתקדמות של החברה ואתה חושב על ערכים לטווח ארוך ועידוד מודעות ובניית מודעות למותג. הדברים שאנחנו עושים איתם הוא מיתוג החברות מול הלקוחות".

סופר תאני: מה אפשר ללמוד מקוקה ופרוקטור וגמבל?

פרסונט: "יש הרבה דברים שחברות צריכות ללמוד מחברות הענק. התמקדות בצרכנים, לדעת לספר סיפור גדול והדבר השלישי לחשוב על איך מודדים את החברה לאורך הזמן . אם מתמקדים בצרכן, היכולת של מותגים והזמן שהם מקדישים לצרכנים הוא עצום. בונים מוצרים לטווח ארוך. חברות משנות כיוון ונותנות מיקוד.

מימין:  עדי סופר תאני ושרה שרה פרסונט , צילום: אוראל כהן מימין: עדי סופר תאני ושרה שרה פרסונט | צילום: אוראל כהן מימין:  עדי סופר תאני ושרה שרה פרסונט , צילום: אוראל כהן

"המסע הצרכני הוא שונה ממה שהיה ב-100 השנים האחרונות. אתה לא רק מודד לטוחח קצר אלא גם ערך לכל חיי המוצר. דברים שהיו בעבר כבר לא עובדים כיום היום הרבה אנשים נמצאים במובייל וחברות צריכות לדעת להשתמש בידע ההיסטורי שלהם כדי לעבור לעתיד".

סופר תאני: האם חברות יודעות להשתמש בדאטה שיש להם?

פרסונט: "ישראלים אוהבים מאוד כנות אבל אני חושבת שאנחנו עדיין לא במקום של להשתמש בדאטה אלא מעט מידי אנשים מבינים את השימוש בדאטה ומבינים מהו הערוץ הנכון להשתמש בו בחירת ערוצי הפצה בחירת קהלים חדשים והגדלת הפעילות.

לסיכום הפנתה פרסונט שאלה לסופר תאני" "מה שראיתי במשרדים בישראל, שאתם ממוקדים בחברות דיסרפטיביות ותמיכה בחברות צעירות, ועדיין יצרת מומנטום עבור תמיכה בחברות הישראליות. להיכן את חושבת האקו-סיסטם הישראלי יילך?"

סופר תאני: "בישראל אנחנו לא חושבים 10 שנים קדימה ואולי צריכים לחשוב כך. בישראל מה שקרה הוא שהאקו-סיסטם בשנים האחרונות כמעט שפיצח את הספר לבניית חברות, ויש לנו מערכת כוללת שתומכת בחברות האלו. אני מקווה שבשנים הקרובות נבנה את הספר מחדש או נוסיף לו פרק חדש של פיצוח הדרך לבנות חברות צרכניות או חברות ממוקדות צריכה. יש לנו מעט מאוד חברות שעושות חיל בתחום, אך זו לא המומחיות שלנו. להבין מה זה לבנות חברה ממוקדת צרכנים שתהיה החברה הגלובאלית הבאה".

תגיות