אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ג'וי מרקוס: "הטרנד שנמשיך לראות בעתיד הוא מעבר של צופים מהטלוויזיה לתוכן דיגיטלי"

מרקוס, סגנית נשיא בכירה ומנהלת פעילות הווידיאו בקונדה נאסט, אמרה בוועידת כלכליסט בניו יורק כי היא "בטוחה שבהתחשב ברקע של רבים מהישראלים, אתם יכולים לעזור לנו מאוד עם בינה מלאכותית"

17.05.2017, 22:22 | הגר רבט, ניו יורק

כתב "כלכליסט" עומר כביר ראיין במהלך ועידת "כלכליסט" בניו יורק את ג'וי מרקוס, סגנית נשיא בכירה ומנהלת פעילות הווידיאו בקונדה נאסט. מדובר באחד מתאגידי המדיה הגדולים בעולם שמחזיק ביותר מ-20 מותגים, ביניהם, ווג, הניו יורקר, GQ, פיצ'פורק ו-וניטי פייר.

עומר כביר: "את בעצם מנהלת סטארט-אפ בתוך תאגיד מדיה?

ג'וי מרקוס: "לפני יותר מארבע שנים הבינו בקונדה נסט שהדרך בה אנשים יצרכו תוכן משתנה במהירות. אנחנו מתווכי התוכן הטובים בעולם אבל אנחנו לא מייצרים הרבה וידיאו, ותהינו כיצד לעשות את זה במהירות ובצורה טובה. ההחלטה היתה להקים סטארט-אפ בתוך החברה. הוא הוקם בבניין נפרד וקיבל מימון נדיב. והמטרה שלו היתה ליצור וידיאו עבור 22 מותגים שונים. אני הייתי בתחום הון סיכון בעבר וראיתי הרבה מאוד סטארט-אפים".

ג ג'וי מרכוס בוועידה | צילום: אוראל כהן ג

כביר: "איך זה לחבר בין חברה עם מנטליות של עמק הסיליקון לתאגיד ענקי"?

מרקוס: "הצלחנו להתקדם ולצמוח בקצב מהיר מאוד, אנחנו מייצרים כ-4.5 מיליארד צפיות וזה בזכות העובדה שיצרנו סטארט-אפ בתוך תאגיד".

כביר: "אנחנו רואים צורות חדשות להציג וידיאו היום".

מרקוס: "זה לא סוד שווידיאו הוא אחד התחומים הגדלים בקצב המהיר ביותר היום, והוא מופץ על מגוון עצום של פלטפורמות, מפייסבוק ועד לסנאפצ'ט. התהייה שהתמודדנו איתה היתה כיצד לשבות את הצופה בכל פלטפורמה, והפכנו להיות ממש טובים בזה. אחרי תהליך הלמידה הראשוני הזה אנחנו מגיעים לעולם בו למשתמש יש גם דרכים שונות לתקשר עם התוכן הזה. אנחנו בודקים למשל כיצד להעביר פיסה מהסיפור באמצעות VR, זה מייצר הזדמנויות חדשות. אחד הדברים העיקריים שאנחנו מתרכזים בו הוא לחשוב כיצד משווקים יכולים להשתמש בטכנולוגיות האלה כדי לתקשר עם משתמשים".

כביר: "האם לחברות קטנות יש את המשאבים להשתמש גם הן בכלים הטכנולוגיים האלה?"

מרקוס: "אני חושבת שאולי הן לא יוכלו להעביר את כל התוכן שלהן ל-VR, הדבר המרכזי עבורן הוא פיתוח האסטרטגיה. אולי להחליט מראש למשל על חלוקה של 70-30".

כביר: "איך אתם משתמשים בבינה מלאכותית?"

מרקוס: "אחד הפוקוסים שלנו הוא לכוון את המותגים שלנו לקהל הנכון בזמן הנכון. אני חושבת השילוב בין בינה מלאכותית לשיווק ברשת הוא תחום שיש בו הרבה לאן להתקדם. אני בטוחה שבהתחשב ברקע של רבים מהישראלים, אתם יכולים לעזור לנו מאוד עם בינה מלאכותית בנקודה הזו בזמן. אנו פונים לקהל בקנה מידה של טלוויזה וזה טרנד שנמשיך לראות בעתיד – המעבר של צופים מהטלוויזיה לתוכן דיגיטלי".

כביר: "מה השדה בו נראה את החידוש הבא?"

מרקוס: "בינה מלאכותית. אנחנו שמתמקדים בתוכן. חייבים שתהיה לנו דרך לדבר עם הקהל שלנו בדרך רלוונטית וכאן צריכה להיכנס הבינה המלאכותית".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות