אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

תומר תגרין: "אנחנו בעולם שצריך לחתור למגע עם הגולשים"

מנכ"ל Yotpo, בוועידת כלכליסט בניו יורק: "הפרסום המסורתי שייך לעבר; המודל שפיתחה החברה, המאפשר למותגים לקדם עצמם דרך ביקורות גולשים, הוא העתיד של השיווק ברשת"

17.05.2017, 22:54 | שי סלינס, ניו יורק

"אנחנו בעולם שצריך לחתור למגע עם הגולשים", כך אמר תומר תגרין, מנכ"ל Yotpo, בוועידת כלכליסט בניו יורק. החברה אותה ייסד עם עומר כהן שמסייעת לספקי מוצרים ומפתחי אפליקציות באמצעות יצירת ממשק שמעודד לקוחות ומשתמשים אמיתיים להשאיר ביקורות על המוצרים והשירותים שקיבלו;

"נכון להיום אנחנו 270 איש בחברה. בהתחלה היה קשה לנו למכור את המוצר שלנו ועכשיו אנחנו רק גדלים" אמר תגרין.

תגרין טוען כי הפרסום המסורתי שייך לעבר, וכי המודל שפיתחה החברה - המאפשר למותגים לקדם עצמם דרך ביקורות גולשים, ולגולשים לזכות בהטבות שונות עבור השימוש בפלטפורמה - הוא העתיד של השיווק ברשת. "אנחנו מתמקדים בעיבוי מערך המכירות של החברה ובפתיחת סניף בבריטניה", אמר.

תומר תגרין, צילום: אוראל כהן תומר תגרין | צילום: אוראל כהן תומר תגרין, צילום: אוראל כהן

"אנחנו רואים שיש היום 2 טרנדים בשוק - הראשון הוא שכולם מפרסמים דרך כלים שונים ולא רק על סמך גוגל ופייסבוק. הבעיה בטרנד זה היא שהיום לא מאמין למותגים - הצרכן לא מאמין למה שמוכרים לו", אמר תגרין. "הטרנד השני הוא שצריך להיות בכל מקום - אתה לא יכול להיות רק בפלטפורמה אחת. והבעיה היא - שצריך להתפרס לכל מקום. צריך לדעת לייצר תוכן מהלקוחות שלך".

בשנה החולפת Yotpo שילשה את המכירות שלה וחיזקה משמעותית את מעמדה כזרוע שיווק של חברות שמעדיפות לפנות ללקוחות פוטנציאליים באמצעות תוכן גולשים אותנטי. בין היתר, היא חתמה על הסכמים עם פינטרסט, פייסבוק ורשתות חברתיות נוספות.

תגיות