אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ועידת ניו יורק

מוטי כהן, מייסד אייפסטר: "מספרי סיפורים שלא יתאימו עצמם לתקופה החדשה לא ישרדו"

כהן, מייסד אייפסטר, שפיתח פלטפורמה לתקשורת אינטראקטיבית עם הגולשים על גבי אתרי תוכן, אמר בוועידת כלכליסט בניו יורק, "הסיפור של העתיד הוא שימוש בוויזאוליה"

18.05.2017, 09:45 | מאיר אורבך, ניו יורק

מוטי כהן, ממייסדי הסטארט־אפ הישראלי אייפסטר, אמר בוועידת כלכליסט בניו יורק, כי "מספרי סיפורים שלא יתאימו עצמם לתקופה החדשה לא ישרדו". אייפסטר פיתח פלטפורמה לתקשורת אינטראקטיבית עם הגולשים על גבי אתרי תוכן.

"הוקמנו ב-2014 ויש לנו מספר רב של פעילויות בעולם", סיפר כהן. "יש לנו 70 עובדים ולקוחות רבים כמו 'טיים', 'הפינגטון פוסט' ועוד. כולם יודעים על השינויים במדיה בשנים האחרונות. יוצרי תוכן צריכים לפעול בסביבה קשה מאוד.

מוטי כהן, ממייסדי אייפסטר, צילום: אוראל כהן מוטי כהן, ממייסדי אייפסטר | צילום: אוראל כהן מוטי כהן, ממייסדי אייפסטר, צילום: אוראל כהן

"הסיפור של העתיד הוא שימוש בוויזאוליה, כל סיפור הוא ויזואלי. סיפורים צריכים להיות קצרים יותר. כדי לראות שהם מקשיבים לי, אני צריך לתת להם דרך להיות שותפים לסיפור שלי. אתה צריך לתת ללקוח להיות חלק מהסיפור.

"העתיד הוא יחידה אקונומית כלכלית, כלומר מכל יחידה שממנה צריך לדעת ליצור הכנסה, צריך שיהיה לה רכיב שממנו ניתן לקבל מידע על היחידה, ולקבל מידע על ההכנסות ממנה. צריך להתחיל לחשוב איך אני מספר את הסיפור ומפיץ אותו בכל מקום ואז עושה את מירב ההכנסות. או שמספרי סיפורים יתאימו את עצמם לעתיד, אחרת הם לא ישרדו. אנחנו פיתחנו מערכת שיודעת לנהל את התוכן הזה ומאפשרת לכל אחד לדעת לנהל את המידע שלו".

תגיות