אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מנכ"ל ב.מ.וו בהצהרה מפתיעה: "הנהג תמיד יהיה אחראי לנהיגה במכוניות שנייצר"

מנכ"ל ב.מ.וו בהצהרה מפתיעה: "הנהג תמיד יהיה אחראי לנהיגה במכוניות שנייצר"

הראלד קרוגר שמעורבותו בפרויקט הרכב האוטונומי של אינטל ומובילאיי הולכת ומתחזקת הביע דעה נחרצת בסוף השבוע האחרון נגד ייצור מכונית רובוטית הקורצת ללקוחות הוותיקים: "אנו מוכרים עיצוב ורגש - ולא רק דרך להגיע מנקודה A לנקודה B"

21.05.2017, 12:31 | תומר הדר

"ב.מ.וו תמיד תציע במכוניותיה הגה ותשאיר לנהג את ההחלטה אם לנהוג. לעולם לא נייצר מונית רובוטית למשל", כך הדגיש מנכ"ל ב.מ.וו, הראלד קרוגר בראיון שפורסם בסוף השבוע.

הצהרה זו מפתיה במיוחד, לנוכח מעורבותו הגוברת והולכת של קרוגר בפרויקט הרכב האוטונומי המשותף לב.מ.וו, אינטל ומובילאיי. דבריו של קרוגר נאמרו לנוכח ביקורת גוברת והולכת על ב.מ.וו מצד לקוחותיה הוותיקים של החברה, הרוכשים מכוניות ב.מ.וו כיום בעיקר הודות לתכונותיהן כמכוניות ספורטיביות.

לדברי קרוגר: "אנו נמצאים בעסקי רכבי היוקרה. אנו מוכרים עיצוב ורגש - ולא רק דרך להגיע מנקודה A לנקודה B".

בפועל ב.מ.וו צפוייה להציג בשנת 2021 מכנית אוטונומית העומדת בדרישות תקן הנהיגה האוטונומי 4, כלומר רמת נהיגה בה הרכב מסוגל לנסוע אומנם באופן אוטונומי, אך גם לאפשר לנהג להתערב במלאכת הנהיגה בשעת הצורך.

הראלד קרוגר, מנכ"ל ב.מ.וו. עיצוב ורגש. לא רק דרך להגיע ממקום למקום, צילום: בלומברג הראלד קרוגר, מנכ"ל ב.מ.וו. עיצוב ורגש. לא רק דרך להגיע ממקום למקום | צילום: בלומברג הראלד קרוגר, מנכ"ל ב.מ.וו. עיצוב ורגש. לא רק דרך להגיע ממקום למקום, צילום: בלומברג

תגיות