אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
 מוניות הדר: "לא נחתום על החוזה בנתב"ג במתכונת הנוכחית"

מוניות הדר: "לא נחתום על החוזה בנתב"ג במתכונת הנוכחית"

חברת המוניות שזכתה ביחד עם Gett במכרז למתן שירותי הסעות מנתב"ג בתעריפי נסיעה שמשקפים הנחה של 31% מהמחיר כיום טוענת כי בין שתי החברות נתגלו חילוקי דעות מהותיים והיא מבקשת מרשות שדות התעופה דחייה של חודש בחתימת החוזה

23.05.2017, 13:04 | ליאור גוטמן
חברת מוניות הדר, שזכתה יחד עם Gett במכרז רשות שדות התעופה למתן שירותי הסעות מנמל התעופה בן גוריון, מודיעה היום רשמית (ג') שהיא לא מתכוונת להגיע ולחתום על החוזה. במכתב שנשלח לרשות שדות התעופה הם מציינים ש"נתגלו חילוקי דעות ואי הסכמות מהותיות בין מרשתנו לבין Gett", כאשר זו האחרונה מסומנת לכאורה כזו שהפרה התחייבות כזו או אחרת מול מוניות הדר. התחייבות זו, ככל שהייתה קיימת, אמורה לפצות את נהגי המוניות של הדר על כל נסיעה כך שסך ההנחה בהסעת נוסע משדה התעופה ואליו לא תגיע ל31% הנחה מהתעריף הרשמי, אלא משמעותית פחות מזה.

קראו עוד בכלכליסט

"לאור האמור נבצר ממרשתי לחתום על חוזה בעת הזו", אומרים שם, ומשאירים פתח של תקווה בדמות בקשה שרשות שדות התעופה תנצל את סמכותה ותדחה ב-30 יום את מועד החתימה על החוזה, כלומר מסוף מאי לסוף יוני, עד שהמחלוקות בין GETT להדר יפתרו. "מרשתנו סבורה בכל הכבוד הראוי כי בנסיבות שנוצרו, ומבלי להתייחס לסערה הציבורית שהתעוררה בימים האחרונים בעקבות המכרז (בקרב נהגי המוניות בישראל) יהיה זה מן הראוי לנהוג בסובלנות ובסבלנות", מסכמים שם.

טרם נמסרה תגובת רשות שדות התעופה או GETT.

כזכור, המכרז להסעת לקוחות מנתב"ג יצא לדרכו בסוף מרץ אולם עם היוודע אודות הזכייה של GETT והדר, שהיו היחידים שניגשו, התעורר לחץ מצד נהגי המוניות שלא לגשת למכז כיוון שההנחה שהובטחה שם - 31% מהתעריף הרשמי - עלולה לפגוע במטה לחמם.

מוניות בנתב"ג מוניות בנתב"ג מוניות בנתב"ג

בחברת המוניות Gett סירבו להגיב.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות