אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברות הביטוח הישיר מובילות במדד השירות של המפקחת על הביטוח צילום: אלעד גרשגורן

חברות הביטוח הישיר מובילות במדד השירות של המפקחת על הביטוח

דורית סלינגר פרסמה מדד הבוחן את רמת השירות של חברות הביטוח על בסיס פרמטרים של תשלום תביעות ושביעות רצון הלקוחות. מי השתפר ובאיזו חברה חלה ירידה ברמת השירות?

28.05.2017, 12:00 | רחלי בינדמן

דירוג חברות הביטוח על פי מדד השירותיות שלהן לשנת 2016 פורסם היום (א') על ידי המפקחת על הביטוח דורית סלינגר זו השנה השלישית. המדד אמור לסייע למבוטחים להשוות בין טיב מוצרי הביטוח מהסוגים הבאים: ביטוחי רכב, דירה, בריאות וחיים.

קראו עוד בכלכליסט

החברות שהגיעו למקומות הראשונים בכל מוצרי הביטוח הן - שירביט, ביטוח ישיר ו-AIG בביטוחי רכב חובה; שמורה, AIG וביטוח ישיר בביטוח דירה; ביטוח ישיר, AIG והפניקס בביטוחי בריאות; ביטוח ישיר, AIG והראל בביטוח תאונות אישיות; מנורה, מגדל וכלל בביטוח סיעודי פרטי; וביטוח ישיר, AIG ומנורה בביטוח חיים.

לפי המדד, ובדומה לשנים קודמות, דווקא חברות הביטוח הישיר, שלא מסתייעות בשירות סוכני ביטוח מספקות את השירות הטוב ביותר.

החברות שהשתפרו ברמת השירות באופן בולט הן הפניקס, בכל תחומי הביטוח (רכב, דירה, בריאות וחיים), ביטוח ישיר בתחום ביטוחי הרכב, הדירה וחיים, ו-AIG בתחום החיים.

דורית סלינגר המפקחת על הביטוח, צילום: אלכס קולומויסקי דורית סלינגר המפקחת על הביטוח | צילום: אלכס קולומויסקי דורית סלינגר המפקחת על הביטוח, צילום: אלכס קולומויסקי

במספר חברות חלה ירידה ברמת השירות והן חברת הביטוח מנורה בביטוח רכב ודירה, איילון בתחום ביטוחי רכב, דירה וחיים, הכשרה בתחום ביטוח החיים ושלמה ביטוח בתחום ביטוח הרכב והדירה.

המדד מציג את המוצרים המרכזיים על בסיס השוואה יעילה ופשוטה בין ארבעה נדבכים:

1. תשלום תביעות - אחוז התביעות שאושרו ושולמו, ומהירות הטיפול בהן;

2. שביעות רצון לקוחות - מידת שביעות הרצון מהשירות וההמלצה של לקוחות על חברות הביטוח;

3. תלונות ציבור - מספר התלונות שהוגשו כנגד חברות הביטוח לבירור ברשות;

4. זמני מענה - מהירות מתן המענה טלפוני במוקדי השירות של החברות.

הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון, דורית סלינגר אמרה היום: "מדד השירות מספק למבוטח מבט ייחודי ומעמיק על פעילות חברות הביטוח ועל איכות השירות ללקוחותיהן. המדד משקף את חזונה של רשות שוק ההון להציב את החוסך והמבוטח במוקד הפעילות והחשיבות של החברות. המדד מגביר את התחרות לטובת הצרכן, מאפשר למבוטחים לקבל החלטות מושכלות ולממש את זכויותיהם, ומוכיח את יעילותו בשיפור התנהלות החברות".

לאתר מדדי שירות חברות הביטוח – לחץ כאן

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות