אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רוכשי דירות בחריש טוענים: החברה איחרה במסירה בלי לעדכן אותנו צילום: עמית שעל

רוכשי דירות בחריש טוענים: החברה איחרה במסירה בלי לעדכן אותנו

44 רוכשי דירות בפרויקט של חברת דונה בעיר טוענים שהחברה לא הודיעה על עיכוב במסירת דירות ואף התחמקה מתשלום פיצויים

04.06.2017, 09:34 | דותן לוי

44 רוכשי דירות בפרויקט של חברת דונה בעיר חריש טוענים: החברה איחרה במסירת הדירות בלי לעדכן אותנו, התחמקה מתשלום פיצויים ועד היום לא סיימה לתקן ליקויים רבים בדירות. לפי הדיירים, העיכוב במסירה נע בין כמה חודשים לשנה. דונה היא חברה יזמית גדולה שבונה אלפי יחידות דיור בחריש וביישובים אחרים שבהם הבנייה מיועדת למשפחות ולזוגות צעירים. לטענת הדיירים, הדירות היו אמורות להימסר להם במרץ־אפריל 2016, אך הדירות הראשונות החלו להימסר רק ביוני, בלי שהחברה דיווחה על כך לדיירים, וחלקם גילו זאת לגמרי במקרה.

קראו עוד בכלכליסט

חריש, צילום: אלעד גרשגורן חריש | צילום: אלעד גרשגורן חריש, צילום: אלעד גרשגורן

בתביעה, שאותה הגישו ידי עורכי הדין אבי מורה ואורית טובים ממשרד מורה־טובים, מצוין כי חלק מהדיירים משלמים במקביל למשכנתא גם דמי שכירות, ולכן העיכוב יצר עבורם הוצאות רבות. לפי החוק, לאחר עיכוב של כ־60 יום ממועד המסירה על החברה לשלם פיצויים בגובה שכר הדירה המוסכם. לפי הדיירים, כשדרשו פיצוי, החברה טענה כי העיכובים אינם תלויים בה ולכן לא ניתן לדרוש ממנה לפצותם והיא יכולה לעכב את המסירה. לפי התביעה, החברה לא סיפקה כל בסיס לטענות. בנוגע לליקויים נטען כי במקרה אחד דייר נכנס לדירה, אך לאחר שהוצפה פונה ממנה לחודש שלם. במקרה אחר דירה שהושכרה סבלה מרטיבות והשוכרים עזבו אותה. במקרה נוסף נטען כי דייר שרכש דירת גן גילה בגינה שוחות של ביוב.

מדונה נמסר בתגובה: "החברה תלמד את כתב התביעה ותפעל בהתאם לחוזים ולהוראות החוק".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות