אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

The Big e

תומר תגרין, מייסד Yotpo: "יש תועלת גדולה לחברה בשיתוף פעולה עם הצרכנים"

בוועידת e-Commerce של כלכליסט בשיתוף בנק הפועלים, סיפר תגרין כי Yotpo פועלת מול יותר מ-30,000 עסקים שונים בכל העולם ונועדה לסייע לחברות בשיווק ברשת

05.06.2017, 10:42 | ענת דניאלי

"המרקטינג ברשת כה מגוון עד שהפך לבלתי אפשרי - ישנה שורה של פלטפורמות למכירה כמו איביי ואמזון או דרכים לשיווק כמו פייסבוק, וטוויטר", כך אמר תומר תגרין, מייסד חברת Yotpo, בוועידת e-Commerce של "כלכליסט" בשיתוף בנק הפועלים.

תומר תגרין, מייסד Yotpo, צילום: צביקה טישלר תומר תגרין, מייסד Yotpo | צילום: צביקה טישלר תומר תגרין, מייסד Yotpo, צילום: צביקה טישלר

לדברי תגרין, Yotpo פועלת מול יותר מ-30,000 עסקים שונים בכל העולם ונועדה לסייע לחברות מסחר ברשת לעשות סדר ואופטימציה לדרך החכמה והנכונה להיכנס לפלטפורמות מכירה ושיווק ברשת.

עוד סיפר, כי אחד מהלקוחות שעושים שימוש בשירותיהם היא חברת המצלמות גו-פרו (GoPro): "בדקנו ונתחנו את המיילים של התגובות למצלמות ועשינו השוואה והבנו שנשים שונות מגברים וכי חשוב להן שתהיה התייחסות גם למראה המוצרים. כמו כן, פיתחנו צ'ט של שיח בין הצרכנים שמאפשר להם לשאול זה את זה אודות מוצרי החברה".

תגרין התייחס לחשיבות של תמונות ולאיכותן מצד הצרכנים שהיוותה מוקד משמעותי בקידום מצלמות הגו-פרו ברשת: ״אנו עושים שימוש באינסטגרם ובפייסבוק מתוך התמונות שצילמו המשתמשים. כמו כן, ישנה חשיבות רבה למחויבות ברשתות החברתיות. יש הרבה פרסום דרך רשתות חברתיות ואנו רואים תועלת רבה יותר ביצירת שיתוף פעולה מצד הצרכנים ולא רק בפרסום שגרתי".

לסיום, ציין תגרין כי בעקבות מערכות מידע שהחברה פיתחה הם יכולים לבצע ניתוח מעמיק על הלקוחות ועמדתם על המוצרים של החברות וכך להבין "מה מתאים לצרכנים יותר ומה זה תורם לעסק עצמו". הוא הביא לדוגמה חברת הלבשה תחתונה בארה"ב שניתחה את המיילים של הלקוחות. למשל, לקוחות שלא היו מרוצות מהבד של החזיות בשל ניתוחים פלסטיים שעברו, והחנות ביצעה את השיפורים בבד דבר שהגדיל את הרווחיות.

תגיות