אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
השיעור של GlassesUSA בסחר מקוון צילום: צביקה טישלר

The Big e

השיעור של GlassesUSA בסחר מקוון

אלדד רוטמן, ממייסדי חנות המשקפיים האינטרנטית שנחשבת למצליחה ביותר בתחומה בארה"ב, הסביר בכנס ה-e-Commerce של "כלכליסט" כיצד הפכה החברה לסיפור הצלחה: הנחות גדולות ומוצרים בהתאמה אישית

05.06.2017, 14:11 | מנחם רוזנברג
"כבר שמונה שנים שאנחנו משנים את הדרך בה אנשים קונים משקפיים", הכריז אלדד רוטמן, מייסד משותף של GlassesUSA בוועידת ה-e-Commerce של "כלכליסט".

קראו עוד בכלכליסט

GlassesUSA הוקמה ב-2010 על ידי אלדד רוטמן, אחיו דניאל והיזם רועי יומינר. החברה עוסקת בסחר מקוון של משקפי ראייה, שמש ועדשות ומתמקדת בשוק האמריקאי.

אלדד רוטמן, ממייסדי GlassesUSA, צילום: צביקה טישלר אלדד רוטמן, ממייסדי GlassesUSA | צילום: צביקה טישלר אלדד רוטמן, ממייסדי GlassesUSA, צילום: צביקה טישלר

רוטמן סיפר כי החברה היא המצליחה ביותר בתחומה בארה"ב - ושהיא מוכרת את מוצריה בהנחות של 50% עד 70%. בנוסף, אמר כי החברה מייצרת ושולחת אלפי זוגות משקפיים בהזמנה אישית לכל רחבי העולם ולאחרונה אף דורגה כאחד מעשרת האתרים בעלי שיעור הצמיחה המהיר ביותר.

"אנחנו מנסים להנגיש ללקוחות את חווית הקנייה באונליין גם באופליין, כאשר לקוחות יכולים לראות את עצמם לובשים אלפי דגמים שונים, לשתף ולהתייעץ עם חברים ולבסוף לבחור את המשקפיים המועדפים עליהם". לדברי רוטמן, מציגה החברה שירות בדמות ייצור משקפיים אישי, שנת אחריות והחזר מלא במקרה בו הלקוח לא מרוצה - והקלות בה מתבצעים כל אלה ברשת מהווים יתרון מהותי על הרכישה בחנות משקפיים פיזית. "את כל הפעילות הענפה הזו אנחנו עושים מישראל ואנחנו עושים את זה בגאווה", סיכם.

תגיות