אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

The Big e

"הדואר נמצא בדרכו למהפכה באיכות השירות, בדמות כלי ניטור ומעקב אחר חבילות"

כך סיפרה סמנכ"לית השיווק של הדואר, בשמת שדה, בוועידת ה-e-Commerce של "כלכליסט". לדבריה, "כשנכנסי לדואר בכל פעם שהייתי מספרת על התפקיד שלי הייתי במצב של מגננה"

05.06.2017, 15:23 | מנחם רוזנברג
"כשנכנסתי לדואר ישראל בכל פעם שהייתי מספרת על התפקיד שלי הייתי במצב של מגננה", כך אמרה בשמת שדה, סמנכ"לית השיווק של דואר ישראל, בפתח דבריה בוועידת ה-e-Commerce של "כלכליסט".

קראו עוד בכלכליסט

לדבריה, דואר ישראל עבר משבר ציבורי משמעותי: "הכל היה נגדנו. אפילו תוכניות טלוויזיה הקדישו זמן רב ושידרו תוכן שלילי אודות דואר ישראל", אמרה. "גם המספרים היו נגדנו - עולם המכתבים הולך ודועך. היינו צריכים דברים חדשים כדי לצמוח מחדש".

 

בשמת שדה, סמנכ"לית השיווק של דואר ישראל, צילום: צביקה טישלר בשמת שדה, סמנכ"לית השיווק של דואר ישראל | צילום: צביקה טישלר בשמת שדה, סמנכ"לית השיווק של דואר ישראל, צילום: צביקה טישלר

שדה סיפרה על המהפך שחל בשירות הדואר מאז מונה דני גולדשטיין למנכ"ל. לדבריה, הוא התגייס להובלת שורת שינויים משמעותית ולתפור אישית מוצרים ושירותים ללקוחות. היא ציינה מספר מהלכים כדוגמת שיתוף הפעולה של הדואר עם עלי אקספרס שבוצע לקראת חג פורים השנה ושיתוף פעולה מול סוחרים באיביי, שמאפשר לקצר את זמני ההמתנה בסניפים. בשבועות הקרובים עתיד דואר ישראל להשיק שירות בשם My Post, שיאפשר לקהל לעקוב בזמן אמת אחר החבילות שהזמין.

היא גם הרחיבה בכל הנוגע למהלכים שבוצעו מקומית בדואר ישראל בשנים האחרונות, וסיפרה על הצעדים שננקטו לשיפור בחווית השירות: "אין צורך לחכות לתור בסניף. אפשרנו להזמין תורים מראש ברשת. ייצרנו שפה תקשורתית חדשה באמצעות קמפיין של 'ניר וגלי' ועברנו לדוברות חדשנית ויוזמת ולא רק מגיבה".

תגיות