אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

The Big e

"האתגר של חנויות היום הוא לספק חוויה שלא קיימת באינטרנט"

מאיה כספי, מייסדת הפלטפורמה לעיצוב ומכירת תכשיטים ברשת Julbox, אמרה את הדברים בוועידת e-Commerce של "כלכליסט" והכריזה על השקה עתידית של חנות. "ניקח את הידע והטכנולוגיות מהאתר ונביא אותם לקניון"

05.06.2017, 16:36 | קרן-אור גרינברג

"אם העולם התחיל ממכירת מוצרים במרחב הפיזי והתקדם למכירת מוצרים במרחב הווירטואלי, היום זה לא מספיק. ה-e-Commerce מחייב אותנו לספק חוויות דיגיטליות ולא רק מוצרים למכירה", כך מאמינה מאיה כספי, מייסדת Julbox שנאמה בוועידת e-Commerce של "כלכליסט" היום (ב') בגני התערוכה.

קראו עוד בכלכליסט

כספי, בוגרת המחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר, פיתחה פלטפורמה לעיצוב ומכירת תכשיטים וקבלתם עד הבית במחיר ממוצע של 30 דולר. כספי מאמינה שעתיד ה-e-Comerce תלוי ביצירת חווית יצירה ולא רק חווית צריכה. "הענקת חוויה דיגיטלית זה מה שהנחה אותנו לאפשר לכל אחת להפוך למעצבת תכשיטים בקלות ובפשטות, בזכות ממשק אונליין אינטואיטיבי. אנו יודעים לספק ללקוחות תכשיט יחיד ומיוחד שהן עיצבו. אנו רוצים להפוך צרכניות ליוצרות ומיוצרות למוכרות. יצרנו מציאות בה נערות צעירות מכל העולם מוכרות מוצרים שלא ייצרו בעצמן אלא עיצבו אונליין, ולקוחות שיודעות שהן קונות מנערה רגילה ולא מעצבת כי הן מעדיפות לקנות תכשיט עם סיפור מאשר לקנות תכשיט רגיל".

בעוד יזמים רבים מתמקדים בביסוס חנות דיגיטלית, כספי סיפרה על השקה עתידית של חנות. "ניקח את הידע והטכנולוגיות מהאתר ונביא אותם לקניון. אנו מקימים חברת בת שתאפשר לנשים להיכנס לקניון ולצאת עם תכשיט שלא היה קיים קודם לכן, שהן עיצבו בזמן אמת, שיוצר מול עיניהן ושנארז עבורן בחנות".

הדואליות בין המרחב הווירטואלי למרחב הפיזי דורשת מהמוכרים לפתח גישת מכירות חדשה בעיני כספי ושילוב בין העולם הישן לחדש. "העתיד עומד לקחת את זה צעד אחד קדימה או אחורה תלוי איך מסתכלים. אני מאמינה שהחובה של המוכרים לא רק לספק חוויה דיגיטלית במרחב הווירטואלי אלא חוויה דיגיטלית משלימה במרחב הפיזי. יש הרבה דרכים ליצור חוויות בעולם הפיזי וכשאני כלקוחה אכנס לחנות של קסטרו או סופרפארם אני ארצה יותר מלראות מראות חכמות, להשתמש באייפון כדי להתנסות בכל גווני הליפסטיק ושהמרשמים שלי ייכנסו לי בסוף החנות, אחרת באותה מידה אוכל להזמין באינטרנט. החנות צריכה לספק חוויה שלא קיימת באינטרנט. זה העתיד בו הצרכן מחפש חוויות דיגיטליות בעולם הפיזי".

מאיה כספי בוועידת "כלכליסט", צילום: צביקה טישלר מאיה כספי בוועידת "כלכליסט" | צילום: צביקה טישלר מאיה כספי בוועידת "כלכליסט", צילום: צביקה טישלר

תגיות