אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"אשה לעולם לא תקנה בגד באינטרנט": ההצהרה שהפכה לבדיחה ברשת

"דפוס? בחיים לא יתפוס", "תחבורה ממונעת בדלק? למה שמישהו יוותר על הסוסים?" אלו רק שניים משלל הממים והציוצים שפורסמו עם תמונתו של משה רוזנבלום מוועידת e-Commerce של "כלכליסט"

06.06.2017, 09:29 | עומר כביר

ההתבטאות של מנכ"ל קניוני עופר, משה רוזנבלום בוועידת e-Commerce של "כלכליסט" הפכה לדבר החם ברשת: במהלך הוועידה שחרר רוזנבלום, אמירה בעייתית ושנויה במחלוקת. "נשים ככל שתתבגרנה ומבנה הגוף ישתנה, לא יכולות לקנות בגדים באינטרנט", הוא פסק. "גברים לובשים אותה חולצה וקונים אותה באינטרנט אבל אשה לא תקנה לעולם בגד באינטרנט", אמר באותה נשימה.

הדברים, שכל כך מנוגדים לתרבות השופינג של רבות מהגולשות בישראל ובחו"ל (ורק תשאלו את מפעילי אתר הקניות הבינלאומי המצליח Asos.com), התקבלו בתדהמה מעורבת בלעג בקרב משתמשי פייסבוק וטוויטר, ותמונתו של רוזנבלום בוועידה הפכה בפייסבוק למם שמגחיך את הדברים.

בטוויטר, המתוחכמת יותר, התמקדו משתמשים בתגובות עוקצניות וביקורתיות לדברים. העיתונאי ציון נאנוס, חידד: "בערך כמו ראש ארגון נהגי הכרכרות, שמנסה לשכנע כי רכב שאינו רתום לסוס לא יצליח". במאית הקולנוע דבורית שרגל יצאה בקריאה לקניוני עופר: "החליפו את המנכ"ל, ויפה שעה קודם".

 

 

תגיות

32 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

30.
קנית בגדים ברשת - לשים כסף על קרן הצבי.
שמעתי מנשים שקנו ברשת - שלא פעם הבגד שהזמינו - לפי המידות ברשת - כאשר קיבלו אותו לא התאים למידות גופן. פעם מצליחים ופעם לא. לא כולנו דוגמניות, לא כולם יכולות להרשות לעצמן לפספס בקניה ברשת (ולזרוק או לתת מתנה את המוצר שקנו שלא דומה כלל לצילום היפה). אני עדיין מאמינה שנשים שאוהבות ומבינות אופנה ורוצות בגד בגזרה טובה והולמת תלכנה לחנויות תמדודנה את הבגד, הצבע, איכות וכו'. בזמנו אמרו שהמחשב יוריד או ימחת לגמרי את השימוש בנייר. לפי מה שאני רואה עדיין לא הגענו לשם הנייר עדיין בשימוש מרובה ראו ניירות משרד שנגרסים והולכים למיחזור.
בת עמי  |  31.07.17
לכל התגובות