אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תושבי דרום קוריאה הם שיאני הקניות המקוונות צילום: שאטרסטוק

תושבי דרום קוריאה הם שיאני הקניות המקוונות

לפי מחקר שערכה חברת קנטאר וורלדפאנל, אזרחי בריטניה הם אלופי קניות המזון באינטרנט - עם 83.4 דולר בממוצע לקנייה

07.06.2017, 20:51 | שירות כלכליסט

אזרחי בריטניה הם אלופי קניות המזון באינטרנט, זו השנה השנייה ברצף - כך עולה ממחקר שערכה חברת קנטאר וורלדפאנל, שמנטרת את תעשיית הסופרמרקטים העולמית.

עם זאת, דרום קוריאה היא המדינה שבה רכישת המצרכים באינטרנט היא הפופולרית ביותר, כש־70% מהאוכלוסיה מבצעים רכישה מקוונת לפחות פעם בחודש. סין דורגה שנייה עם 54.6% ובריטניה דורגה רביעית עם 27.5% מהאוכלוסייה שמבצעים רכישות מקוונות לפחות פעם בחודש.

בדרום קוריאה, הקניות המקוונות חולשות על השיעור הגבוה ביותר מבין כלל הקניות — 19.7%, לעומת נתח של 7.3% בבריטניה, המדורגת שנייה.

קניות מקוונות, צילום: Shutterstock קניות מקוונות | צילום: Shutterstock קניות מקוונות, צילום: Shutterstock

על פי נתוני המחקר, קניית מצרכי מזון מקוונת עמדה על 83.4 דולר בממוצע לקנייה בבריטניה ב־2016. אף שמדובר על ירידה לעומת 85.2 דולר ב־2015, הנתון הוא עדיין הגבוה ביותר לעומת שאר המדינות שנסקרו. יתרה מכך, לפי הדו"ח, הרכישה המקוונת הממוצעת בבריטניה גבוהה ב־64.90 דולר מגובה הקנייה בחנות הפיזית.

"ההוצאה הגבוהה יותר באינטרנט היא שילוב של העדפת הצרכנים לערוך הזמנות גדולות באינטרנט והסכום המינימלי שמחייבות הרשתות לביצוע ההזמנה", נכתב בדו"ח. בריטניה כבשה את הפסגה גם בתדירות הקניות באינטרנט, כשתושבי הממלכה מבצעים קניות מקוונות 15.5 פעמים בממוצע בשנה, עלייה מ־14.1 ב־2015.

צרפת דורגה שנייה מבחינת שווי הרכישות עם סל מקוון ממוצע בשווי 68.60 דולר, ואחריה פורטוגל (53.40 דולר), ספרד (43.80 דולר) וטייוואן (33.70 דולר).

תגיות