אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שופרסל משיקה מוצרי פארם תחת המותג הפרטי צילום: youtube

שופרסל משיקה מוצרי פארם תחת המותג הפרטי

תמכור תחבושות ובדיקות הריון בסניפים. במקביל, רשת השיווק הגדולה בישראל מעלה קמפיין נגד רכישות בפארם

14.06.2017, 08:58 | נורית קדוש

שופרסל לא ממתינה לרשות ההגבלים לצורך הרחבת פעילותה בתחום הפארם. רשת השיווק הגדולה בישראל סיימה את הקמת מחלקות הפארם בסניפיה והעלתה השבוע קמפיין ממוקד בהשקעה של כ־2.5 מיליון שקל.

קראו עוד בכלכליסט

המהלך נועד לשנות את תפיסת הצרכנים את שופרסל כרשת מזון בלבד והצגתה כמקום שבו ניתן לבצע גם את קניית מוצרי הפארם במחירים אטרקטיביים. גם חוברת המבצעים החודשית של הרשת ממוקדת בתחום הפארם ו־12 העמודים הראשונים בה כוללים מותגי בישום, קוסמטיקה וטואלטיקה. בנוסף, הרשת פועלת להרחבת מגוון המוצרים תחת המותג הפרטי, המיועדים למחלקת הפארם, וצפויה להשיק בחודש הקרוב פלסטרים, מדי חום, תחבושות ומוצרי עזרה ראשונה ובדיקות היריון.

בהמשך הרשת צפויה להעמיק את פעילות המותג עם השקת קרמים לטיפוח הפנים ועוד. בשנה החולפת היוו מכירות מוצרי הפארם 12% ממכירות שופר

סל והניבו לה רווחיות גולמית של 21% לעומת 20% ב־2015. המהלך האחרון צפוי להגדיל משמעותית את מכירות הקטגוריה. המיקוד בפארם יוצא לדרך בעוד שופרסל ממתינה לאישור רשות ההגבלים העסקיים לרכישת ניו־פארם תמורת 135 מיליון שקל. ההערכות בשוק הן כי העסקה תאושר תחת מגבלות, בראשן מכירת סניפים במיקומים שבהם יש סמיכות בין שתי הרשתות.

סניף שופרסל בתל אביב, צילום: אוראל כהן סניף שופרסל בתל אביב | צילום: אוראל כהן סניף שופרסל בתל אביב, צילום: אוראל כהן

תגיות