אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ירידה של 14% ברייטינג הטלוויזיוני של הפרמיירליג צילום: איי אף פי

ירידה של 14% ברייטינג הטלוויזיוני של הפרמיירליג

מספר הצופים הממוצע במשחקי הליגה האנגלית ירד משמעותית בערוצים בתשלום במהלך עונת 2016-17, אך עלה בשיעור גבוה בשירותי הסטרימינג

14.06.2017, 14:27 | שירות כלכליסט
מספר הצופים הממוצע במשחקי הפרמיירליג האנגלית ירד משמעותית בערוצים בתשלום במהלך עונת 2016-17, אך עלה בשיעור גבוה בשירותי הסטרימינג.

קראו עוד בכלכליסט

כדור הפרמיירליג ומצלמה טלוויזיה. התפוצצה הבועה?, צילום: רויטרס כדור הפרמיירליג ומצלמה טלוויזיה. התפוצצה הבועה? | צילום: רויטרס כדור הפרמיירליג ומצלמה טלוויזיה. התפוצצה הבועה?, צילום: רויטרס

בעיתון פיננשל טיימס דיווחו כי ברשת הערוצים בתשלום סקיי, המחזיקה העיקרית של זכויות השידור החי של המשחקים בבריטניה נרשמה ירידה של 14% בשיעורי הצפייה בערוצי הטלוויזיה, כשכלל שעות הצפייה נפלו גם כן ב-6%.

חברת התקשורת BT, המחזיקה השנייה של זכויות השידור בבריטניה, דיווחה על ירידה של 2% בשיעורי הצפייה הממוצעים.

עם זאת, מסקיי נמסר כי המספר הכולל של אנשים שצפו בשידורי הפרמיירליג היה הגבוה ביותר מזה שלוש שנים, ונרשמה עלייה של 31% בצפייה באמצעות שירות הסטרימינג Sky Go.

"כפי שציפינו, האופן שבו הלקוחות צופים בשידורי ספורט בחי משתנה, וישנה צמיחה חזקה בפלטפורמות דיגיטליות חדשות יותר. עם זאת, הצפייה המסורתית נותרה חשובה כדי לתפוס את אותם רגעים נחשבים", מסר דובר של סקיי.

סקיי ו-BT משלמות יותר מ-5 מיליארד ליש"ט לשלוש שנים עבור זכויות השידור של הפרמיירליג.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות