אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
וולמארט תילחם ברשתות המוזלות עם מלון מתוק במיוחד צילום: איי אף פי

וולמארט תילחם ברשתות המוזלות עם מלון מתוק במיוחד

הנשק הסודי החדש, פרי שיתוף פעולה עם חברת באייר, נוסה במשך חצי שנה על ידי עובדי הרשת ויימכר לא בעונה. שמו: "ניצוץ מתיקות"

18.06.2017, 21:01 | בלומברג

וולמארט יוצאת למלחמה ברשתות הסופרמרקט המוזלות עם נשק סודי - מלון מתוק במיוחד שיימכר לא בעונה.

קראו עוד בכלכליסט

"המלונים היום מהונדסים לעמוד במסעות של אלפי קילומטרים, אז הם נראים טוב אבל יש להם טעם של כפיס עץ", אמר שון בולדווין, סגן נשיא בוולמארט. "אמרנו שזה יהיה נפלא לאכול מלון קיץ, בסתיו".

סניף של וולמארט, צילום: איי אף פי סניף של וולמארט | צילום: איי אף פי סניף של וולמארט, צילום: איי אף פי

ענקית הקמעונאות שיתפה פעולה עם חברת הכימיקלים והזרעים באייר בכדי לייצר מלון המותאם למסעות ארוכים וממושכים, תוך שהוא שומר על טעמו המתוק. וולמארט בדקה 20 סוגי זרעים, ועובדי הרשת בילו שישה חודשים בטעימה ובדירוג של המלונים לפי צבע, מרקם וריח. העובדים היו גם אלו שהחליטו על שמו של הזן החדש: "ניצוץ מתיקות", כמחווה לסמל של וולמארט, שמש צהובה. המלונים כבר זמינים ב־200 חנויות ברחבי ארה"ב, והשיווק שלהם יורחב לכל הסניפים בסתיו.

המלון החדש מתוק ב־40% יותר בסולם בריקס, שמודד תכולת סוכר במזון, מהזן הנוכחי שמשווקת וולמארט.

ירקות ופירות הן נשק משמעותי במלחמתה של וולמארט מול רשתות הסופרמרקטים המוזלות שנכנסו השנה לשוק האמריקאי, ונגד ענקית המסחר המקוון אמזון, שרכשה בסוף השבוע את הול פודס. בשלב הבא, מבקשת וולמארט להעתיק את טעמו וחומציותו של זן עגבניות שגדל בנאפולי, איטליה.

לעת עתה, מחזיקה ווולמארט בזכויות בלעדיות לשיווק "ניצוץ מתיקות", ונמצאת במשא ומתן על הסדר ארוך טווח עם באייר.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות