אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
דיסני תעניק חסות גופיה לאורלנדו מג'יק צילום: פייסבוק אורלנדו מג'יק

דיסני תעניק חסות גופיה לאורלנדו מג'יק

אורלנדו מג'יק הפכה לקבוצה השמינית ב-NBA שהכריזה על עסקת ספונסרשייפ לחולצות. הקבוצה חשפה שהלוגו של דיסני יופיע על חולצות הקבוצה החל מהעונה הבאה

21.06.2017, 15:05 | שירות כלכליסט
אורלנדו מג'יק הפכה לקבוצה השמינית ב-NBA שהכריזה על עסקת ספונסרשייפ לחולצות. הקבוצה חשפה שהלוגו של דיסני יופיע על חולצות הקבוצה החל מהעונה הבאה.

קראו עוד בכלכליסט

מלבד הלוגו של החברה, בקבוצה ייעדו אזור הושבה מיוחד במיתוג של דסני. הקבוצה תמכור גם כרטיסים שנתיים לוורלדיסני וורלד, ומתכוונת למכור חולצות עם הלוגו של דיסני עליהם., צילום: פייסבוק אורלנדו מג מלבד הלוגו של החברה, בקבוצה ייעדו אזור הושבה מיוחד במיתוג של דסני. הקבוצה תמכור גם כרטיסים שנתיים לוורלדיסני וורלד, ומתכוונת למכור חולצות עם הלוגו של דיסני עליהם. | צילום: פייסבוק אורלנדו מג'יק מלבד הלוגו של החברה, בקבוצה ייעדו אזור הושבה מיוחד במיתוג של דסני. הקבוצה תמכור גם כרטיסים שנתיים לוורלדיסני וורלד, ומתכוונת למכור חולצות עם הלוגו של דיסני עליהם., צילום: פייסבוק אורלנדו מג

"מכיוון שאורלנדו היא עיר המוצא שלנו, מג'יק (קסם) תמיד היה חלק מהדי.אן.איי שלנו", מסר מנכ"ל הקבוצה אלכס מרטינס. "ההסכם המורחב הזה עם דיסני מעניק לסיפור שלנו סגירת מעגל ומייצג את האיחוד בין שני ארגונים דינמיים שמזוהים עם העיר אורלנדו".

מלבד הלוגו של החברה, בקבוצה ייעדו אזור הושבה מיוחד במיתוג של דסני. הקבוצה תמכור גם כרטיסים שנתיים לדיסני וורלד, ומתכוונת למכור חולצות עם הלוגו של דיסני עליהם.

דיסני היא הבעלים של ABC ו-ESPN, שהיא בעלת הזכויות לשידור משחקי ה-NBA עד עונת 2024-25.

עוד קודם לכן מיניסוטה טימברוולבס הודיעה כי ספונסרית החולצות שלה תהיה פיטביט. לוגו החברה יופיע על חולצות הקבוצה החל מהעונה הבאה. החברה תוכרז כספקית המכשירים הלבישים הרשמית ( Official Wearable) ו-"מנטרת השינה" של טימברוולבס, קבוצת כדוסל הנשים לינקס ואיווה וולבס מליגה G.

כמו העסקאות הקודמות, חוזה זה מורשה במסגרת תקופת המבחן של שלוש שנים שהקציבה הליגה. הפרטים הפיננסים לא נחשפו.

"פיטביט היא שותפה נהדרת של בעלת זכויות השם על הארנה שלנו, טארגט, וזה גם הגיוני בהתחשב בשיתוף הפעולה שלנו עם מגרש האימונים מאיו קליניק", אמר אית'ן קאסון, מנכ"ל קבוצות טימברוולבס ולינקס.

בחודש שעבר אזור סנט פול במיניאפוליס הוכתר כ"עיר בכושר הטוב ביותר" בארה"ב על ידי הקולג' האמריקאי לרפואת ספורט. מיניאפוליס דורגה במקום ה-20 ברשימת הערים הפעילות ביותר, כך על פי הנתונים של פיטביט.

פיטביט, ששולטת בשוק המכשירים הלבישים עם נתח שוק של סביב 20%, הייתה מאד מעוניינת בהשגת חוזה הספונסרשיפ, ולפי הדיווחים החברה הייתה בקשר עם 6 קבוצות לגבי העניין.

"חיפשנו שותפה שתוכל לעבוד איתנו על מה שאנחנו עושים – מדידת מדדים ביומטריים, ביצועים, פעילות ושינה", הגיב טום רוזה, סמנכ"ל השיווק של פיטביט. "טימברוולבס היו ההתאמה הטובה ביותר".

המדים החדשים של הקבוצה ייחשפו כחלק מהמיתוג מחדש בהמשך הקיץ. בנסגרת העסקה, הקבוצה תספק מכשירים לכל העובדים, כולל השחקנים והצוות העסקי.

הקבוצה מתכננת להשתמש בנתונים של פיטביט ברמה ליגה G, אך בשלב זה אין תכניות לעשות זאת ברמת ה-NBA.

המכשירים אסורים לשימוש במהלך משחקים. על מנת שקבוצות יוכלו להשתמש בנתונים לגבי שחקנים, עליהן לקבל אישור מהליגה ומאיגוד השחקנים.

שיתוף חיצוני של נתוני השחקנים יוביל לקנס של 250 אלף דולר.

חולצות שהליגה מוכרת ברמה הארצית לא יכללו את לוגו החברות, אך קאסון אמר כי טימברוולבס ימכרו חולצות עם הלוגו של פיטביט בתוך הארנה.

תגיות