אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
משרד יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של רכבת ישראל צילום: אתר החברה

משרד יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של רכבת ישראל

המשרד ינהל את תקציב הפרסום של החברה הממשלתית. בשנים האחרונות עמד תקציב זה על כ-40 מיליון שקל בשנה

22.06.2017, 14:35 | אורנה יפת

משרד הפרסום יהושע TBWA זכה במכרז על תקציב הפרסום של רכבת ישראל. במכרז התמודדו מספר משרדי פרסום ובהם אדלר חומסקי, באומן בר ריבנאי, גיתם BBDO, גליקמן נטלר סמסונוב, LEAD ועוד.

קראו עוד בכלכליסט

על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, בשנים 2015 ו-2016 הייתה ההוצאה של רכבת ישראל על פרסום כ-40 מיליון שקל בשנה במחירי מחירון, כלומר ההוצאה בפועל היתה כ-15-20 מיליון שקל.

המכרז, שנחשב למבוקש בשל היות הרכבת גוף ציבורי גדול, הותאם למשרדי פרסום גדולים וכלל פרזנטציית אסטרטגיה, קריאייטיב ומדיה. תנאי המכרז כללו בין היתר טיפול בתקציב פרסום בהיקף של לפחות 45 מיליון שקל ב-2015, וניהול תקציב דיגיטל בסך של לפחות 10 מיליון שקל. כמו כן נדרש משרד הפרסום להיות בעל ניסיון בניהול תקשורתי של לקוח במשך שנתיים רצופות.

רמי יהושע, יו"ר ומנהל עסקים ראשי משרד פרסום יהושע TBWA, צילום: אתר החברה רמי יהושע, יו"ר ומנהל עסקים ראשי משרד פרסום יהושע TBWA | צילום: אתר החברה רמי יהושע, יו"ר ומנהל עסקים ראשי משרד פרסום יהושע TBWA, צילום: אתר החברה

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות