אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברי הדירקטוריון של טקאטה מתכנסים כדי לדון בפשיטת רגל

חברי הדירקטוריון של טקאטה מתכנסים כדי לדון בפשיטת רגל

יצרנית חלפי הרכב, העומדת מאחורי הריקול הגדול בהיסטוריה בארה"ב, מתכוונת להגיש בקשות לפשיטת רגל בארה"ב וביפן. בכוונת החברה למכור את פעילותה למתחרה קי סייפטי סיסטמס תמורת 1.6 מיליארד דולר

24.06.2017, 08:53 | שירות כלכליסט

יצרנית חלפי הרכב היפנית טקאטה, מי שעומדת מאחורי אחד הריקולים הגדולים בהיסטוריה ל-42 מיליון כלי רכב שבהם מותקנות כריות האוויר שלה, נמצאת בדרך לפשיטת רגל - כך מדווח הבוקר אתר CNBC. על פי הדיווח, חברי הדירקטוריון של החברה מתכנסים בסוף השבוע כדי לדון בתוכניות פשיטת הרגל של טקאטה.

קראו עוד בכלכליסט

החברה מתכננת להגיש בקשות לפשיטת רגל בארה"ב וביפן, ומתכוונת למכור את פעילותה ליריבתה קי סייפטי סיסטמס (Key Safety Systems ) תמורת 1.6 מיליארד דולר, כך טוענים גורמים המקורבים לנושא. 

ריקול כריות האוויר של טקאטה, צילום: רויטרס ריקול כריות האוויר של טקאטה | צילום: רויטרס ריקול כריות האוויר של טקאטה, צילום: רויטרס

טקאטה ייצרה חלקים לכריות אוויר שהביאו לתביעות נגדה מצד מספר יצרניות רכב מובילות, לאחר שורה של מקרי מוות ופציעות שאירעו ונמצאו קשורים לכשל בחלקים של טקאטה.

החברה הודתה בהזנחה פושעת ונאלצה לשלם פיצויים של מיליארד דולר בשל מסירת מידע כוזב ליצרניות הרכב לגבי בטיחות מערכות כריות האוויר המדוברות.

בארה"ב יצרניות הרכב שהשתמשו בחלקיה של טקאטה עדיין בעיצומו של ריקול ל-42 מיליון כלי רכב שבהם מותקנות כריות האוויר מתוצרת החברה היפנית. בחודש מאי הגיעו טויוטה, סובארו, מזדה וב.מ.וו להסדר בפרשה עם תובעים בהיקף של למעלה מ-550 מיליון דולר.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות