אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
התלוננתם בפייסבוק? הבינה המלאכותית של Salesforce תדע לטפל בכם צילום: glassdoor

התלוננתם בפייסבוק? הבינה המלאכותית של Salesforce תדע לטפל בכם

ענקית הענן הציגה מספר חידושים שקשורים ישירות לבינה המלאכותית שלה, איינשטיין. בין השאר מערכת שיודעת לזהות רגשות, אובייקטים בתמונות ושמסוגלת להגיב על אירועים לבד

29.06.2017, 18:08 | רפאל קאהאן
סיילספורס, ענקית התוכנה כשירות מבוסס ענן הודיעה היום (ה') על סדרה של כלים חדשים שיתווספו לתוכנת ה-CRM שלה ושיעשו שימוש באיינשטיין - פלטפורמת הבינה המלאכותית שפותחה על ידה כאן בישראל. הכלים מיועדים ללקוחות החברה שעושים שימוש ב-CRM ושמעוניינים להוסיף לו יכולות מתקדמות.

קראו עוד בכלכליסט

המפתחים יוכלו לפתח פתרונות ייחודיים תוך שימוש במנוע של איינשטיין ובתכונות החדשות. התכונה המסקרנת ביותר היא היכולת לזהות טרוניות או אפילו סרקזם במייל שנשלח לשירות הלקוחות או בפוסט שפורסם ברשתות החברתיות. הרעיון הוא לאפשר ייעול של המעקב אחר תלונות ברשת ואפשרות להגיב אליהן מהר וטוב יותר.

המדען הראשי של סיילספורס, ריצ'רד סושר, הסביר שהכלי הוא בעצם פתרון זיהוי רגשות. כלי נוסף שהחברה הציגה כולל יכולת ניתוח תמונה, כגון אפשרות לזהות מצילום של מדף בחנות כמה צנצנות רוטב עגבניות עומדות עליו. תכונה שימושית ביותר בשביל לנהל מלאי מרחוק, על ידי רובוטים או דרך מצלמות רשת.

כל תלונה של לקוח כועס בפייסבוק תזוהה אוטומטית ותגרום לטיפול מיידי ואוטומטי, צילום: Jay Whalley facebook כל תלונה של לקוח כועס בפייסבוק תזוהה אוטומטית ותגרום לטיפול מיידי ואוטומטי | צילום: Jay Whalley facebook כל תלונה של לקוח כועס בפייסבוק תזוהה אוטומטית ותגרום לטיפול מיידי ואוטומטי, צילום: Jay Whalley facebook

עם זאת יש לציין שהטכנולוגיות שסיילספורס עושה בהן שימוש אינן חדשות או פורצות דרך. זיהוי רגש ואובייקטים בתמונה קיימים שנים רבות. החידוש כאן הוא ההתאמה של שלהן לשימושים ארגוניים ומסחריים - משהו שעד כה לא נראה אצל מתחרים.

הפתרון השלישי שהוצג מתחבר לשני הפתרונות הקודמים ונקרא Events. הוא מיועד ליצור דפוסי תשובה ועבודה אוטומטיים על בסיס אירועים. המדובר לא על אירועים פומביים, אלא על אירועים כגון משלוח מייל תלונה למשל שיזוהה על ידי השירות. האירוע יתחיל דפוס עבודה במסגרתו למשל ניתן יהיה לשלוח הודעה ללקוח ולאיש שירות לקוחות כדי שייווצר קשר ישיר על מנת לטפל בבעיה.

דמיינו לעצמכם ששירות מפסיק לפעול ולאחר פוסט זועם על כך בפייסבוק, יוצר איתכם קשר איש שירות כדי לסייע לכם לטפל בבעיה. על פניו מדובר במשהו שעשוי לייעל את השירות באופן קיצוני עבור לא מעט לקוחות. את השירותים החדשים סיילספורס תציע בינתיים בבטא, כאשר הם אמורים להיות זמינים לשימוש מלא בחודשים הקרובים. עם זאת לא ברור מה מודל התמחור שייבחר, על בסיס מנוי חודשי או על פי שימוש פרטני.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות