רשת עיצוב הבית היפנית מוג'י מתרחבת למלונאות
הרשת המוכרת בעיקר בגדים וריהוט לבית המאופיינים בסגנון מינימליסטי, תפתח מלונות בסין וביפן
רשת הקמעונאות היפנית מוג'י, המוכרת בעיקר בגדים וריהוט לבית המאופיינים בסגנון מינימליסטי, מתרחבת לתחום המלונאות. בחברה מקווים שהמלון והקישור למותג הפופולרי יעזרו למשוך תיירים זרים ליפן.
קראו עוד בכלכליסט
ריוהין קייקאקו, החברה שעומדת מאחורי הרשת הודיעה כי תפתח מלון ראשון ביפן באביב 2019 ברובע גינזה בטוקיו. מלון זה, שזכה בינתיים לכינוי "מוג'י הוטל", יצטרף לשני המלונות שמתכננת החברה לפתוח בסין, אחד מהם בעיר שנזן. המלון הסיני, שאמור להיפתח לקראת סוף השנה, יכלול 79 חדרים שירוהטו ברהיטים של מוג'י.
המלון היפני ימוקם במתחם קניות מסחרי חדש שיכלול גם חנות דגל של מוג'י, שתחלוש על שטח של 3,300 מ"ר. הבניין המתוכנן יכלול 10 קומות מעל לקרקע ושלוש קומות נוספות מתחתיה. חנות הדגל תחלוש על קומת המרתף ותתפרס עד הקומה השישית, בעוד שהמלון יוקם מהקומה השביעית.
לרשת 452 סניפים ביפן. ב־2015 פתחה מוג'י בתכנית התרחבות אגרסיבית וכיום היא מחזיקה ביותר מ־700 סניפים ב־26 מדינות ברחבי העולם, ביניהן בריטניה, ארה"ב וסעודיה. עיקר ההתמקדות היא בסין שם היא מפעילה 200 סניפים. היא מציעה יותר מ־7,000 פריטים למכירה, החל מבגדים ורהיטים ועד למזון ואפילו בתים.
ברבעון השני של השנה דיווחה החברה על רווח נקי של 7.84 מיליארד ין, לעומת 7.6 מיליארד ין בתקופה המקבילה אשתקד.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה