אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אימון אישי: להתחזק כמו ישו צילום: ענר גרין

אימון אישי: להתחזק כמו ישו

ה־Aqua Mat מאפשר לבצע תרגילי כושר מוכרים על פני המים

18.07.2017, 09:00 | סיון אבוקאי
בשנים האחרונות גלישה וחתירה על סאפ הפכו ליותר ויותר נפוצים גם בישראל שטופת השמש. עם זאת, ענף הגלישה נחשב לספורט פחות נגיש בשל העלויות הגבוהות, הדרישה לקרבה אל הים ומורכבות האימון.

אקווה פורצה הוא מזרן קשיח שמאפשר גם למאותגרי הגלישה ליהנות מספורט רטוב, בים או בבריכה. ההתנסות שלי על המזרן היתה בים הפתוח, בשעות הבוקר המאוחרות — כשהגלים החלו לגבוה — מה שהפך את האימון למאתגר במיוחד. המאמן, שחר כוכבי, הציג בפניי תרגילי כושר ויוגה שעל המים הופכים להיות הרבה יותר קשים בגלל הקושי לשמור על יציבה מעל הגלים, וזהו היתרון המשמעותי שיש בעבודה על המזרון בציפה: תנועת המים הבלתי פוסקת שגורמת לנו לעבוד בצורה מדויקת. בנוסף, תרגלנו קפיצות שחלקן הסתיימו בהתרסקות לתוך המים — מה שהפך את האימון לחווייתי ומצנן במיוחד.

"זהו המשך טבעי לעולם הגלישה", טוען חיים שטרן, מיבואני המזרן. מזרן מאפשר מגוון רחב של אימונים ותרגילים מוכרים: יוגה, מתיחות, ואפילו אימוני סיבולת כמו ריצה. בנוסף לשאר היתרונות, העבודה על המים מומלצת מאוד היות שהיא מונעת זעזועי מפרקים ועומס על הגוף, וזהו יתרון קריטי לאנשים בעלי משקל עודף.

פרטים: 80–90 שקל לשיעור קבוצתי במועדון Aqua Forza, הגלעד 4 רמת גן.

מד קלוריות: באימון של שעה שורפים 300–600 קלוריות.

כתבתנו במהלך האימון. תנועת המים מכריחה אותנו לעבוד בצורה מדויקת, צילום: ענר גרין כתבתנו במהלך האימון. תנועת המים מכריחה אותנו לעבוד בצורה מדויקת | צילום: ענר גרין כתבתנו במהלך האימון. תנועת המים מכריחה אותנו לעבוד בצורה מדויקת, צילום: ענר גרין

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות