אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בנק אגוד: תלונות מלקוחות על חיובים שגויים בחשבונות העו"ש

בנק אגוד: תלונות מלקוחות על חיובים שגויים בחשבונות העו"ש

תקלה במערכת המחשוב של הבנק הובילה לחיוב יתר של חלק מהלקוחות להם תיק ניירות ערך פעיל. היקף התקלה יתברר ביממה הקרובה

18.07.2017, 13:57 | רעות שפיגלמן
בשל תקלה טכנית שאירעה אמש (ב') במערכות המחשוב של בנק אגוד, חלק מלקוחות הבנק להם תיק ניירות ערך פעיל קיבלו הבוקר הודעת חיוב שגויה לחשבון העו"ש שלהם. החיוב השגוי הוא חיוב מס, והלקוחות שרואים שורת חיוב כזו צפויים לקבל זיכוי באותו סכום ביממה הקרובה.

קראו עוד בכלכליסט

הבוקר הגיעו לשירות הלקוחות של הבנק תלונות רבות אודות החיוב השגוי. עם זאת, מספר הלקוחות שאצלם אירעה התקלה וכן סכומי החיוב אינם ידועים.

בשלב זה חשוב להדגיש שלקוחות הבנק שלא מנהלים באמצעותו תיק ניירות ערך פעיל אינם רלוונטים לעניין זה. בנוסף, לא כל לקוח של אגוד המנהל תיק ניירות ערך פעיל יזהה בהכרח שורת חיוב שגויה, אלא רק חלק מאותם לקוחות.

בנק אגוד
בנק אגוד
 
מבנק אגוד נמסר: "הבוקר זוהתה על ידי בבנק תקלה טכנית, בגינה נרשמו בחשבונות של לקוחות חיובים שגויים בגין מס על פעילות בניירות ערך. התקלה בטיפול והרישום השגוי יתוקן במהלך הלילה עם תיקון ערך ליום החיוב".
 

תגיות