אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"אורקל מגייסת עשרות אנשי מכירות לתחום הענן בישראל"

ראיון כלכליסט

"אורקל מגייסת עשרות אנשי מכירות לתחום הענן בישראל"

החברה שהודיעה על מהלך גיוס נרחב ברחבי אירופה והמזרח התיכון סימנה יעד של כ-1,000 אנשי מכירות. הפרופיל המבוקש: צעירים ובעלי פרופיל עסקי ולא טכנולוגי

19.07.2017, 19:52 | רפאל קאהאן

אורקל תגייס עשרות אנשי מכירות לתחום הענן, כך אישר ל"כלכליסט" היום (ד') אלברטו מרנפלד, SaaS Country Leader עבור ישראל באורקל. מרנפלד הוסיף שהמהלך מגיע בתגובה לעלייה בביקוש למוצרי הענן של החברה על ידי "לקוחות חדשים וישנים", כפי שציין.

קראו עוד בכלכליסט

"אנחנו נמצאים במסגרת מהלך שמשקף את מה שאורקל חווה ברחבי העולם. כמו במדינות אחרות, גם כאן הלקוחות עוברים לענן או מוסיפים יכולות ענן", מסביר מרנפלד. "לקוחות לא מחפשים רק CRM אלא גם נושא של חוויית לקוח. אנחנו מסוגלים לספק להם את זה בזכות פתרון קצה לקצה".

הכניסה של אורקל לתחום הענן התבצעה בארבע השנים האחרונות הרבה אחרי שמתחרות כמו מיקרוסופט, סיילספורס או IBM החלו להציע את מרכולתם. אבל אורקל כן השקיעה בשינוי המגמה והצליחה להציג ברבעון האחרון תוצאות שהרשימו אפילו את המבקרים הקשים ביותר של החברה.

אלברטו מרנפלד אלברטו מרנפלד אלברטו מרנפלד

הפתרונות שהחברה הציעה התכתבו עם הצרכים הארגוניים של הלקוחות שלה. מכיוון שהיא כבר הייתה חלק משרשרת הספקים בתחום המחשוב בארגונים גדולים היא הצליחה להעביר לא מעט מהם לענן על ידי כתיבה מחדש של התוכנות שלה לסביבת ענן.

עוד יתרון של הענן עבור החברה הוא באפשרות שלה לפנות כעת גם לעסקים קטנים יותר. "מה שמעניין אותנו זה לאפשר למי שלא היה יכול להרשות לעצמו את המוצרים שלנו לקבל אותם", מסביר מרנפלד, "התמחור של מוצר בענן מאפשר להציע אותו גם לחברות קטנות".

הפנייה של אורקל לשוק החברות הבינוניות ואפילו הקטנות הוא מהלך חדש. מוצריה שכנו עד כה במערכי ייצור תעשייתיים או במערכות מידע של בנקים. אבל כיום, גם סטארט-אפים יכולים לקבל גישה לטכנולוגיה שלה בזכות השימוש בענן.

אבל לאורקל יש כבר מתחרות, מיקרוסופט מציעה גם היא סדרת פתרונות ארגוניים שמתחרים ברובם עם אלה של אורקל. גוגל החלה לשתף פעולה עם SAP, סיילספורס החלה להרחיב את היצע השירותים שלה ו-IBM גם היא מקדמת את פתרונותיה מבוססי ווטסון.

סיילספורס? לא מתחרה, חברת נישה, צילום: glassdoor סיילספורס? לא מתחרה, חברת נישה | צילום: glassdoor סיילספורס? לא מתחרה, חברת נישה, צילום: glassdoor

"אני לא רוצה לומר שום דבר רע על המתחרים", אומר מרנפלד, "אבל אם תנתח את ההיצע של כל אחת מהן, אולי רק מיקרוסופט מתקרבת אלינו". עבורו סיילספורס היא בעיקרה חברת נישה ואפילו הבינה המלאכותית שהיא מתגאה בה, איינשטיין, לא מרשימה אותו.

לטענתו של מרנפלד, בינה מלאכותית יש גם במוצרים של אורקל, "פשוט אצלנו הם מוטמעים ישירות בתוך המוצרים שלנו ואנחנו לא גובים על השימוש בה בנפרד". העתיד של אורקל הוא כעת בענן, אך החברה לא מוותרת על עולם התוכנה הארגונית המסורתית.

"אנחנו שומרים על גרעין של מומחי מכירות והטמעה ותיקים. החבר'ה האלה הם בעלי ניסיון של 20 שנה והם למדו גם את תחום הענן", מתגאה מרנפלד, "למכירה של מחשוב ענן צריך עם זאת פרופילים צעירים יותר.אנשים שמבינים עסקים ולא רק אנשים טכנולוגיים. הרי בסופו של דבר, מערכת מבוססת ענן זה כמו שקע שאתה מתחבר אליו".       

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
תגובה ל 2 - צריך להביא את עשרות הצעירים האלו עקב אי הסדרים בסניף הישראלי
מסכים לחלוטין. צריך להביא צעירים חדשים,שאפתניים, משכילים שלא הכירו את התרבות השקרית, הכוחנית והסיאוב שהמנהלים הוותיקים דוגלים בה. כבר משנת 2013 התחילו לחקור את ההנהלה בסניף המקומי והמפיץ שלהם אמת מיחשוב (אינטרסרב ווראסיטי) https://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3614718,00.html ומה קרה ? חקירות חדשות כרגע בעיצומם שנקווה שסוף סוף יגרמו להחלפת המנהלים המושחתים שינסו להפיל את ההאשמה על אנשי המכירות הזוטרים.
סמנכ"ל שיווק  |  20.07.17
3.
אנחנו שומרים על גרעין של מומחי מכירות והטמעה ותיקים.....
אורקל ישראל שומרת רק על גרעין "ההנהלה" המקומית. כל מומחי המכירות בארגון ה SAAS הישראלי בניהולו של אלברטו הותיק (יפה שהפעם לא הוסיף לו את התואר סמנכ"ל כאשר הוא רק מנהל מכירות בכיר sales director ) עזבו לארגונים מתחרים ומצליחים בהם ואכן הגיעו צעירים חדשים אבל היעדים מאד גבוהים ולא רלוונטים לשוק הישראלי.
חברת הנהלה  |  19.07.17
2.
גידול במכירות ענן ? עשרות אנשי מכירות ?
מכרו "ענן" ללקוחות במקום חוזי תחזוקה וחידוש רישוי DB כאשר הלחץ והדרישות מההנהלה , ותגמול אנשי המכירות בטכנולוגיות במכירות של "ענן" גרמו לשחיתות ורישומים כוזבים שכרגע נחקרים ברמת אירופה ואסיה כאשר ישראל מובילה. מה זה הקישקוש עשרות אנשי מכירות ? האנשים הנוכחים בארגון של מרנפלד לא עומדים ביעדי המכירה הנדרשים ובמיוחד בשוק הקטן והתחרותי של ישראל אז איך אותם עשרות לטענתו יצליחו למכור ולעמוד ביעדים שלהם. מדובר בכח מכירה צעיר, לא מנוסה וזול שיעבוד ממרכזים באירופה וישרת את המדינות טלפונית. שמועות מבוססות מהסניף הישראלי שנמצא כרגע תחת AUDIT מכיוון שהוביל עיסקאות והכריח לקוחות לרכוש "ענן" כאשר אותם לקוחות לעולם לא ישתמשו או ינסו את "הענן" שמכרו להם
עוזי  |  19.07.17
לכל התגובות