אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
SimilarWeb גייסה 47 מיליון דולר צילום: רועי פלדה

SimilarWeb גייסה 47 מיליון דולר

החברה הישראלית, שפלטפורמת ניתוח הטראפיק שלה משמשת חצי מחברות Fortune 100, מתכננת להרחיב את משרדיה בעולם ולגייס עשרות עובדים. את הסבב הובילו ויולה צמיחה וסבן ונצ'רס

25.07.2017, 14:00 | מאיר אורבך
חברת סימילרווב (SimilarWeb) גייסה 47 מיליון דולר. ההשקעה נחשפה לראשונה ב"כלכליסט" בתחילת השנה. הסבב נערך בהובלת הקרנות Viola Growth, לצד Saban Ventures יחד עם שותפים כ-CE Ventures.

קראו עוד בכלכליסט

הסבב הזה מביא את המימון הכולל של סימילרווב עד כה ל-112 מיליון דולר. גיוס ההון הנוסף ישמש להרחבה משמעותית של פעילות החברה ותכלול בין השאר, פתיחת משרדים חדשים נוספים בעולם וקידום אסטרטגיית רכש.

בשיחה עם "כלכליסט" אמר אור עופר, מנכ"ל ומייסד החברה: "הולך לנו בצורה מדהימה, אנחנו רוצים להיות עצמאיים ולהרחיב את הצמיחה הבינלאומית שלנו. התקציב לשנתיים הקרובות הוא לגדילה אגרסיבית וחלקו לרכישות נוספות מעבר לשלוש שעשינו. אנחנו פותחים משרדים חדשים בגרמניה וסין ומתכוונים לעבור בקרוב למשרדים החדשים שלנו בשרונה עם 400 איש. נגיע לכ-440 איש בסוף השנה ונמשיך בגידול המסיבי גם מעבר לשנה הנוכחית".

מנהלי סימילרווב. מימין: דן וולך, אור עופר, אברום גילברט, עינת אור, אבי ישראל, ג מנהלי סימילרווב. מימין: דן וולך, אור עופר, אברום גילברט, עינת אור, אבי ישראל, ג'ייסון שוורץ ובנג'מין סרור | צילום: רועי פלדה מנהלי סימילרווב. מימין: דן וולך, אור עופר, אברום גילברט, עינת אור, אבי ישראל, ג

סימילרווב מודדת ומנתחת טראפיק כמותי ואיכותי ביתור מ-80 מיליון אתרים ו-3 מיליון אפליקציות ב-196 מדינות. יותר ממחצית מחברות Fortune 100 משתמשות בפלטפורמה שלה לניתוח אסטרטגיות צמיחה והתרחבות ברשת. מערכת המדידה של החברה הושקה לפני כשלוש שנים.

שוק של 68 מיליארד דולר

"שוק הדאטה והמודיעין העסקי ממשיך להתרחב בצורת יוצאת דופן וכרגע חולש על שווי עולמי של 68 מיליארד דולר", הסביר עופר. "סימילרווב היא כיום הסטנדרט הנקבע בשוק הזה. אנחנו נמצאים במיקום חזק ביותר מבחינה פיננסית שכן הכפלנו את רווחינו בפחות מ 12 חודשים. עם השלמת הגיוס נראה ביקושים נוספים למוצרים שנפתח. אנו שואפים להביא רמה חדשה של נראות דיגיטלית לאינטרנט כולה. השקעה זו מאפשרת לנו גידול עצום בהיקף הפעילויות שלנו, כך שנוכל להמשיך ולספק את המוצר באיכות הגבוהה ביותר בשוק ולספק את התמונה מדויקת ביותר של הנוף הדיגיטלי".

לדברי הראל בית און, מייסד ושותף בכיר בקרן Viola Growth: "סימלרווב מעצימה כמה מהברנדים המובילים בעולם ונותנת להם את הכלים להבנה עמוקה יותר של השוק הדיגיטלי. השוק העולמי ממשיך לאמץ את הפלטפורמה של החברה ללא הפסקה. הטכנולוגיה שלהם מוכחת והצוות שלהם מרשים ביותר ואלה, יחד עם רשימת הלקוחות והחברות המרהיבה, היא תמצב עצמה כמובילה בעולם בתחומה ותחדור לשווקים נוספים".

כחלק מהשלמת סבב הגיוס, סימילרווב הודיעה על צירופו של ביל מקייטיס, לשעבר סמנכ"ל שיווק בסלאק וזנדסק, כחלק מהוועד המייעץ של החברה. מקייטיס ישתמש בידע שלו המבוסס על נסיונו בחברות SaaS גדולות כגון Salesforce. גם הראל בית און מצטרף כדירקטור בחברה מתוקף תפקידו. לסימילרווב שמונה משרדים בעולם והיא גייסה 150 איש בשנה האחרונה, כדי להתמודד עם צמיחה משמעותית ברשימת הלקוחות שלה. 

תגיות