אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מקדונלד'ס עקפה את התחזיות לרבעון - בעיקר בזכות הצמיחה מחוץ לארה"ב צילום: דן פרץ

מקדונלד'ס עקפה את התחזיות לרבעון - בעיקר בזכות הצמיחה מחוץ לארה"ב

ענקית המזון המהיר דיווחה על מכירות של 6.05 מיליארד דולר ברבעון השני, לעומת צפי של 5.96 מיליארד דולר. מכירות הרשת בחנויות זהות קפצו ב-3.9%, והמכירות בחנויות מחוץ לארה"ב זינקו ב-6.3%

25.07.2017, 15:12 | גיל קליאן

מקדונלד'ס עקפה את תחזית המכירות והרווח לרבעון השני. ענקית המזון המהיר דיווחה היום (ג') על מכירות של 6.05 מיליארד דולר, לעומת צפי של 5.96 מיליארד דולר. מכירות הרשת בחנויות זהות קפצו ב-3.9%, לעומת צפי אנליסטים לעלייה צנועה הרבה יותר של 2.9%.

קראו עוד בכלכליסט

נתון החנויות הזהות מחשב את המכירות רק בסניפים שהיו פתוחים במהלך כל הרבעון המדווח, וכל הרבעון המקביל. בכך, נתון זה מנטרל את ההשפעה של פתיחה או סגירה של סניפים על המכירות. נתון המכירות בחנויות הזהות של רשת המזון המהיר צמח בצורה מרשימה יותר מחוץ לארה"ב - שם הראה קפיצה של 6.3% ברבעון השני של השנה.

הרווח המתואם של הרשת ברבעון השני עמד על 1.7 דולרים למניה, לעומת 1.25 דולרים למניה ברבעון המקביל. צפי האנליסטים היה לרווח מתואם של 1.62 דולרים למניה.

הרשת צופה הקמה של 400 סניפים חדשים נטו בשנת 2017. כמו כן הרשת צופה כי 2,500 סניפים בארה"ב יופעלו עד סוף השנה תחת "חווית העתיד" של הרשת.

מקדונלד'ס מתאמצת בשנים האחרונות לתת לרשת תדמית בריאותית יותר, על מנת לנסות ולהרחיק את עצמה משוק המזון המהיר, והטענות הקשות המופנות כלפי שוק זה בכל הקשור למגפת השמנת היתר בעולם המערבי.

מקדונלד'ס דיווחה כי המכירות בארה"ב בסניפים הזהים צמחו בעיקר עקב מבצעים של הרשת במהלך הרבעון על משקאות קלים, כמו גם השקות של מוצרים חדשים.

מקדונלד מקדונלד'ס בסין | צילום: אי פי איי מקדונלד

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות