אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גוגל רוצה להפעיל סרטונים אוטומטית בתוצאות החיפוש צילום: blog.google

גוגל רוצה להפעיל סרטונים אוטומטית בתוצאות החיפוש

החברה הולכת בעקבות פייסבוק וטוויטר; בשלב זה, תציג סרטונים רק עבור משתמשים נבחרים, אך היא צפויה להרחיב את התכונה בהמשך. לפי הערכות, גוגל תשתמש בהפעלה האוטומטית כמנוע רווח נוסף מפרסום

27.07.2017, 14:54 | ויקי אוסלנדר

גוגל בוחנת העתקת אחד מהאלמנטים המעצבנים ביותר מפייסבוק וטוויטר: הפעלה אוטומטית של וידאו בתוצאות חיפוש. כך נחשף לראשונה באתר The SEM Post ואושר על ידי החברה.

קראו עוד בכלכליסט

ענקית הטכנולוגיה, שעומלת בחודשים האחרונים על שינוי קיצוני של דף הבית שלה לראשונה מאז הוקמה לפני עשרים שנה, בוחנת הפעלת סרטונים אוטומטית בגרסת הדפדפן שלה במחשבים (גולשים במובייל יצטרכו להפעיל את הסרטונים באופן אקטיבי). נכון להיום, גוגל מנסה את ההפעלה האוטומטית אצל כמה משתמשים נבחרים. הסרטונים מופעלים ללא קול או פרסומות ולא רצים בלופ אלא מוצגים פעם אחת.

מנוע החיפוש של גוגל, צילום: רויטרס מנוע החיפוש של גוגל | צילום: רויטרס מנוע החיפוש של גוגל, צילום: רויטרס

דובר של גוגל מסר: "אנחנו כל הזמן מתנסים בדרכים חדשים לשפר את חוויית החיפוש עבור המשתמשים שלנו". קשה להבין כיצד אלמנט מטריד ולעיתים משבש זה צפוי לשפר את חוויית המשתמשים - וסביר להניח יותר כי יש מאחוריו בעיקר ספין מסחרי וכוונה כלכלית. למשל, דרישה ממפרסמים לשלם לגוגל כדי שהסרטונים שלהם יהיו אלו שיקפצו ויפעלו אוטומטית על ידי הדפדפן הפופולרי ביותר בעולם.

בתוך כך, הודיעה גוגל כי היא מסירה את Google Instant, התוכנה שמשלימה את שאילתות החיפוש תוך כדי ההקלדה בשורת החיפוש. השירות אף היה מציג תוצאות חיפוש בצורה דינמיות וטוען תוצאות חדשות כל זמן שהמשתמש היה מקליד מילים נוספות בחיפוש. השירות שהושק עוד ב-2010 מוסר לאור בעיות תאימות למובייל, כמו סוג האינטראקציה ומגבלות מסך, לצד הרצון לפתח מוצר חיפוש אחיד למובייל ולמחשבים נייחים.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות