אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אימון אישי: מועדון כושר צילום: ניר פקין

אימון אישי: מועדון כושר

האימון לצלילי שירי מסיבה הוא מהנה במיוחד אך לא מדויק

01.08.2017, 08:53 | סיון אבוקאי
"תרקדי כאילו אף אחד לא רואה", זו ההנחיה שהובילה אותי בהתנסות הראשונה שלי ב"מורן פיטנס" - שיעור שמושתת על רצף שירי מועדונים קצביים במיוחד. העבודה באימון מתמקדת בטוורקינג, נענוע של האגן וטלטול של בית החזה. הריקוד מביא לעיצובם וחיטובם של חלקי הגוף האלה, בעיקר בזכות החזרה על אותם התרגילים שוב ושוב, שמשפרת את סיבולת השריר. במקביל ישנה כמובן עבודה על סיבולת לב־ריאה בעקבות עליית הדופק שנגרם מהתזזיתיות.

אחרי שנים שבהם לא רקדתי במועדון, הגעתי לסטודיו של "מורן פיטנס" עם תקווה למסיבה נחמדה, שבה גם אלמד תנועות שיעצבו את ישבני בדומה לזה של ביונסה, או לפחות לזה של המאמנת מורן אהרון, שנראית כמו רקדנית MTV. את השירים הראשונים הצלחתי, אבל בהמשך קיוויתי שאף אחד כבר לא רואה אותי. בשלב מסוים מצאתי את עצמי עושה את התנועות הפוך ומתנגשת ברקדניות סביבי, והרגשתי כמפגע בטיחותי. לדברי אהרון, "הבנות כאן כבר מכירות את התנועות ויודעות את הרצף. זה הכל עניין של תרגול".

אז באמת נהניתי בשיעור המקפיץ ואפילו קמתי למחרת עם ישבן תפוס. עם זאת, אף שההנאה היא מניע להתמדה באימון, חשתי שהיה ויתור על טכניקת עבודה ועל דיוק בתרגילים - אלמנטים קריטיים בפעילות גופנית.

פרטים: 1,500 שקל ל־15 מפגשים כולל הנחיה תזונתית, מגדלי יו, ניסים אלוני 16 תל אביב

מד קלוריות: באימון של שעה שורפים 300–600 קלוריות

בודימוב. מושתת על תרגילים חוזרים של נענוע האגן והחזה, צילום: ניר פקין בודימוב. מושתת על תרגילים חוזרים של נענוע האגן והחזה | צילום: ניר פקין בודימוב. מושתת על תרגילים חוזרים של נענוע האגן והחזה, צילום: ניר פקין

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות