אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ההעתקה משתלמת: אינסטגרם Stories חוגגת שנה מוצלחת

ההעתקה משתלמת: אינסטגרם Stories חוגגת שנה מוצלחת

תכונת סטוריז - תכנים שמפרסמים גולשים ונעלמים לאחר זמן קצר - הועתקה במלואה מסנאפצ'ט בידי מתחרתה. שנה לאחר מכן, לסטוריז יש כבר 250 מיליון משתמשים, שהאריכו את זמן השימוש באפליקציה

03.08.2017, 11:32 | ויקי אוסלנדר

אינסטגרם חוגגת שנה להעתקת תכונת Stories מסנאפ. אפליקציית שיתוף התמונות בבעלות פייסבוק ציינה אתמול את יום החג עם שורה של סטטיסטיקות על התכונה, במסגרתה תוכן שמפורסם נעלם לאחר זמן קצר. 

קראו עוד בכלכליסט

יש 250 מיליון משתמשים יומיים בסטוריז, הרבה מעל 166 המשתמשים החודשיים של סנאפ שהגתה את הרעיון עצמו. לטענת האינסטגרם התכונה סייעה לחברה להגדיל את הזמן הממוצע שמשתמשים מבלים באינסטגרם. אף שהיא לא הציגה את שיעורי השינויים, ציינה כי היום משתמשים מתחת לגיל 25 מבלים כ-32 דקות ביום באינסטגרם, ומעל לגיל 25 מבלים כ-24 דקות ביום.

אינסטגרם סטוריז אינסטגרם סטוריז אינסטגרם סטוריז

עוד חושפים באינסטגרם כי בחודש האחרון יותר מחצי מהעסקים שמנהלים עמוד באינסטגרם הפיקו סרטון בסטורי. אחד מכל חמישה מהפוסטים הללו מקבל הודעה. המקומות שתויוגו הכי הרבה בסטורי הם ג'קרטה, סאו פאולו, ניו יורק, לונדון ומדריד. ההאשטגים הפופולריים ביותר הם "בוקר טוב", "עבודה" ו"לילה טוב". ופילטר הפנים השמיש ביותר הוא אוזני גור. במהלך השנה אינסטגרם גם השיקה כ-20 כלים שונים להעשיר את התכונה עצמה.

בסנאפ, ממציאת הפורמט, מסרו בדו"חות הרבעון הראשון של החברה כי משתמשי סנאפצ'ט מבלים 30 יום באפליקציה שלהם שקיימת כבר 4 שנים - כך שלמעשה, אינסטגרם הצליחה לצבור את אותה הפופלריות ואף יותר ברבע מהזמן.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות