אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
טפטיקה רוכשת את חטיבת ה-DSP של Tremor ב-50 מיליון דולר צילום: שאטרסטוק

טפטיקה רוכשת את חטיבת ה-DSP של Tremor ב-50 מיליון דולר

אחרי שרכשה את Adinnovation היפנית ממשיכה חברת המובייל הישראלית במסע הקניות ורוכשת חטיבה של פלטפורמת הוידיאו טרמור. המטרה: להגדיל נוכחות בשוק האמריקאי. טרמור מציעה פלטפורמת וידיאו לפי דרישה לאופטימיזציה והפצה של סרטונים

08.08.2017, 23:41 | הגר רבט

חברת המובייל הישראלית טפטיקה (Taptica) הודיעה על רכישת חטיבת ה-DSP של פלטפורמת הווידאו Tremor, בעסקה בשווי 50 מיליון דולר.

טפטיקה מציעה פתרונות טכנולוגיים למודעות שיווק באינטרנט והרכישה צפויה להגדיל את הנוכחות שלה בשוק האמריקאי. חברת טרמור מציעה פלטפורמת וידאו לפי דרישה לאופטימיזציה והפצה של סרטונים. החטיבה צפויה להמשיך לפעול כגוף עצמאי תחת טפטיקה. 

(אילוסטרציה), צילום: שאטרסטוק (אילוסטרציה) | צילום: שאטרסטוק (אילוסטרציה), צילום: שאטרסטוק

חגי טל, מנכ"ל טפטיקה, אמר בעקבות הרכישה: "המודעות והערך שיש למותג הווידאו של טרמור בארה"ב יחזקו את הפתרונות שטפטיקה מציעה ואת מעמדה בשוק. בנוסף, טפטיקה נמצאת בעמדה מצוינת, הן מבחינה גיאוגרפית והן מבחינה תרבותית, על מנת לגשר בין מזרח למערב. היחסים העסקיים העמוקים שלנו עם אסיה-פסיפיק יאפשרו לנו להרחיב את פתרונות הווידאו של טרמור לשוק הבינלאומי".

לטפטיקה יותר מ-200 מיליון פרופילי משתמשים, שמאפשרים לה לספק ללקוחותיה הבנה מדויקת של התנהגות המשתמשים. החברה הישראלית הודיעה לאחרונה גם על רכישת חברת הפרסום במובייל היפנית Adinnovation, שלה משרדים בבייג'ינג וסאול.

טפטיקה נוסדה ב-2007, היא מעסיקה היום כ-120 עובדים ויש לה מחזור מכירות שנתי של כמה עשרות מיליוני דולרים. ב-2014 יצאה להנפקה בבורסה של לונדון. היא עובדת עם יותר מ-600 מפרסמים, ביניהם אמזון, פייסבוק, דיסני ועוד. יש לה משרדים בישראל, ניו יורק, סן פרנסיסקו, בייג'ינג, טוקיו, סאול ולונדון.

תגיות